Geis: Změny v mezinárodní paletové přepravě vs. přání zákazníků
V posledních letech se v souvislosti s rychle měnícím prostředím měnily i potřeby zákazníků na mezinárodní přepravu paletizovaného zboží. Rychlost dodání a dostupnost zboží není samozřejmostí, navíc musíme přijmout poměrně razantní zdražování. Covid, krize v mezinárodní dopravě, válka na Ukrajině, brexit, nedostupnost materiálů, složité celní procesy… Ve světle všech potíží se však objevují i zajímavé výzvy pro zlepšování a zdokonalování služeb tak, aby klienti přeshraniční paletové přepravy dostali to, na co byli zvyklí.
Jak se potvrdilo loni na podzim, nejistá doba přeje velkým providerům, kteří mají vytvořeny náležité podmínky pro servis svým klientům. Zákazníci mezinárodních přeprav se po zkušenostech stále více ptají na dobu doručení, která již není samozřejmostí. Podstatný je i spolehlivý servis a služby, které přepravce pro export paletizovaných zásilek nabízí. Geis se jako tradiční rodinná společnost, přestože má již více než 6000 zaměstnanců, věnuje každému zákazníkovi individuálně a snaží se najít efektivní řešení. Lidský prvek je v kontaktu s klienty pro firmu velmi důležitý.
Geis exportuje pravidelně do více než 30 států, většinou s denním odjezdem. Vzhledem k tomu, že disponuje vlastní distribuční sítí, eliminuje zbytečné překládky a má přímé napojení na mezinárodní přepravní síť, umí rychle reagovat na výkyvy a zaručuje rychlé dodání při nízkých nákladech. Kamiony denně vyráží s paletami na Slovensko, do Maďarska, Rumunska, Bulharska, Itálie, Řecka, Rakouska, Slovinska, Chorvatska, Německa, Irska, Velké Británie, Belgie, Nizozemí, Lucemburska, Španělska, Francie, Švýcarska, Portugalska, Skandinávie, Polska, Litvy, Lotyšska a Estonska. Několikrát týdně pak do dalších evropských zemí.