
Žvýkačky Wrigley’s Extra zavádějí novou globální identitu značky
Žvýkačky Wrigley’s Extra mají novou identitu značky, která se více soustředí na zobrazování chuti než na image výhod žvýkání při dentální hygieně.
Rebrand, který vytvořila designérská společnost Elmwood, pozvedává symbol značky Extra a staví jej do středobodu vizuální identity. Design se sjednotil globálně i napříč ostatními značkami v koncernu – tedy Orbit, Yida nebo Freedent.
Nový symbol „ding“ (hvězdička), který je zjednodušený a aktualizovaný o změkčené křivky, našel své místo vedle kruhového štítu, který zvýrazňuje počáteční písmeno názvu každé značky a tvoří tak celou sadu značek.
Typografie a barva
Kruhový erb značky se zapojuje do mnoha dalších prvků vizuální identity, včetně nového obalu – od typografie po barevný design. Na některých trzích, například na tom britském chuť znázorněná na obalu dostala přednost před zobrazením funkce při dentální hygieně.
„Namísto tradičního vzhledu postaveného na dentální hygieně a osvěžení jsme pro Extra vytvořili výraznou, progresivní identitu, která vyzařuje sebevědomí i mimo obal. Rebrand si najde rychle své zákazníky i díky barevné kompozici, která bude zářit na stojanech u pokladen,“ říká Craig Barnes, kreativní ředitel studia v Elmwood.