
Albert mění podobu obalů své privátní značky Česká chuť
Po pěti letech od uvedení na trh prochází značka Česká chuť proměnou, informuje řetězec Albert. Více než stovka produktů postupně mění obal a představuje také několik novinek. Nabídka této řady jde napříč sortimentem a značí nejen kvalitu produktů, ale také český původ.
Během první „pětiletky“ své existence se tato privátní značka postupně rozšířila do většiny produktových kategorií. Zákazníci prodejen Albert mohou najít tyto výrobky v mléčném sortimentu, čerstvém mase, uzeninách, slaných pochutinách, moukách, sterilizované zelenině, v čerstvém i trvanlivém sortimentu. Domácí původ a kvalitu podle řetězce ještě více zdůrazňují i nové obaly. Jejich změna začala u uzenin, následně jí prošly i mléčné výrobky a postupně se objeví u všech produktů.
„Chtěli jsme, aby zákazníci z obalu na první pohled chápali, že se jedná o poctivé produkty vysoké kvality, kterou garantují čeští dodavatelé. Značka Česká chuť navíc zaručuje, že potravina obsahuje české suroviny v souladu s legislativou, a proto nese vlajku Česká potravina,“ vysvětluje Kristina Koucká z oddělení marketingu společnosti Albert Česká republika.
Značka přichází také s novinkami v sortimentu. Patří mezi ně například bio mléko z českých pastvin, tradiční knedlíky rovněž z českých surovin nebo nyní v období Velikonoc i vejce z podestýlky, která pocházejí výhradně z českých chovů.