
Nová řada piv Greene King je vyvedená do neonových barev
Studio Design Bridge vytvořilo pro pivovar Greene King design sady plechovek od piva s folklórní tematikou pomocí fluorescenčních barev a ilustrací v duchu dřevorytu, které odkazují na známé anglické legendy.
Nová řemeslná řada Greene King zahrnuje čtyři piva, každé pojmenované po anglických historických a folklórních příbězích. SubTerranea odkazuje na příběh nadšeného houslisty, ztraceného v tunelech pod Bury St. Edmunds, zatímco Level Head je odkazem na nešťastného svatého Edmunda, kterému Vikingové sťali hlavu. Neolitické šípy nalezené v blízkosti pivovarů Greene King připomíná příchuť Flint Eye. Western Zeph ukazuje neohroženého poutníka, jak se plaví přes Atlantik v sudu.
„Naše nová řada prémiových řemeslných piv je inspirována 200letým dědictvím Greene King; ale recepty a příběhy byly přepracovány pro dnešního jazyka a designu. Upravili jsme tradiční chutě, abychom vytvořili autentické, moderní a vzrušující nápoje, ideální pro nové městské publikum po celé Velké Británii, říká Will Hemmings, marketingový ředitel pro pivovarnictví a značky Greene King.
„Jak pojmenování, tak copywriting chytře poskytují vtipné a zajímavé vhledy do legend, které se skrývají za pivy. Tradiční anglickou značku piv jsme přesunuli do 21. století, aniž by ztratila svůj historizující nádech. Neonové barvy skvěle kontrastují rozdíl mezi modernitou a historií,“ dodává Claire Robertshaw z Design Bridge London.
Design Bridge se vyhnul klišé a vytvořil pestrobarevné až neonové, ilustrované plechovky od piva, které nenásilně poutají pozornost a zákazník si jich na polici v supermarketu všimne.