logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Udržitelná smršťovací fólie od Inovia Film Udržitelný typ materiálu, který využijí výrobci...
  • Mornflake Mighty Oats ve „100%“ recyklovatelném obalu Britská značka ovesných vloček...
  • Nová automatizovaná linka Prazdroje vytřídí přes 80 tisíc lahví za hodinu Prazdroj zprovoznil v...
  • Domorodé umění vypráví příběh značky na obalu Palmolive Agentura Tweak, která se zabývá designem...
  • Smurfit Kappa vyrobila dárkovou krabičku pro Horseshoe Gin Společnost Smurfit Kappa vytvořila...

Mailstep zajišťuje pro Kofolashop.cz logistické služby včetně balení zásilek

11. dubna 2022
Reporty z obalového trhu 0
685
Mailstep zajišťuje pro Kofolashop.cz logistické služby včetně balení zásilek

Mailstep zajišťuje pro Kofolashop.cz logistické služby včetně balení zásilek

Kofola spustila nový e-shop podporující lokální česko-slovenské tvůrce a výrobce. Logistiku pro tento internetový obchod zajišťuje fulfillmentová společnost Mailstep. Ta se stará o veškeré procesy týkající se vyřizování objednávek z e-shopu – od jejich uskladnění přes balení a zkompletování až po doručení zásilky konkrétnímu zákazníkovi.

Každým rokem připravuje Kofola speciální kampaně odkazující na lokálnost a kvalitu zdejších značek a výrobců. Jinak tomu není ani v případě letošní kampaně „Méně cukrování, více lásky“, v rámci které Kofola spouští i originální Kofolashop.cz. K zakoupení jsou zde například trička, mikiny, ponožky, legíny, pyžama, trenky nebo háčkovaní medvídci. Cílem nového e-shopu je podpořit lokální výrobce a vytvořit originální a praktické věci, které odrážejí hlavní myšlenku kampaně.

Kofola oslovila lokální malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí v uplynulých měsících navrhli a vytvořili všechno, co lze nyní nalézt v e-shopu. Kromě toho byl celý projekt vytvořen výhradně s českými a slovenskými firmami – od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.

Důležitým rozměrem zmíněného e-shopu je podpora originálního a také udržitelného přístupu k životu. „Veškeré produkty z nového e-shopu odrážejí jedinečný přístup lokálních výrobců k tvorbě. Záleží jim na tom, z čeho věci šijí. Pracují s materiály, kterým dávají druhou šanci a hledají cesty, které nejsou jednoduché, ale jsou jedinečné. Díky tomu mají všechny výrobky vlastní příběh a některé jsou co kus, to originál,“ komentuje Ľubica Mieresová, marketingová manažerka Kofoly. Sortiment nabízeného zboží v rámci e-shopu se bude postupně rozšiřovat.

Efektivní vyřizování objednávek

Pro logistické zajištění služeb internetového obchodu včetně balení a kompletace objednávek i jejich doručení zákazníkům zvolila Kofola zkušeného partnera. „S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.

„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě, a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodává Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]

První automatizované zpracování použitých palet v Česku

První automatizované zpracování použitých palet v Česku Společnost HERUS provozuje více než rok první automatizovanou třídicí a opravárenskou linku použitých palet v České republice, a to ve své nové hlavní provozovně ve Zlíně – Malenovicích. A tak je díky této automatické lince HERUS první českou firmou, která odstartovala přechod od čistě manuální práce při zpracování […]

Dosáhněte lepších výsledků s přenosnými tiskárnami Brady

Dosáhněte lepších výsledků s přenosnými tiskárnami Brady Nové přenosné tiskárny etiket M610, M611 a M710 společnosti Brady přinášejí rychlost, všestrannost a odolnost pro špičkové značení kdykoli a kdekoli. Uživatelé se teď mají o co opřít, protože nové přenosné tiskárny Brady nabízejí nespočet možností pro návrh štítku dle vašich představ – prostřednictvím vestavěné klávesnice, na PC […]

Trendy udržitelnosti v obalovém průmyslu

Trendy udržitelnosti v obalovém průmyslu Trendem posledních let jsou ekologické a z hlediska výroby i udržitelné produkty. Jak ale vyvážit poměr mezi ekonomickou a ekologickou stránkou produkce prvotřídního značení v obalovém průmyslu, přispívající k vyšší kvalitě ovzduší a ochraně životního prostředí? Může jít o investice do moderních energetických systémů, technologických postupů a v neposlední řadě i používání alternativních […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required