
Ondrášovka redesignovala své minerální vody
Od doby, kdy Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, uplynuly dva roky. Nyní přichází tradiční značka se změnami – od února nabízí zákazníkům vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve.
Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“
Nové logo a design etiket Ondrášovky v sobě odráží udržitelnost a ochranu přírody. Té se značka bude v rámci nové marketingové strategie intenzivně věnovat. I proto je výrazným prvkem loga silueta stromu.
„Ondrášovka má fantastickou, více než 700 let dlouhou historii. Jde o velmi kvalitní a co do chuti a složení vyváženou minerální vodu vhodnou pro každodenní pití. Místo, kde vyvěrá, je navíc překrásný kout našeho kraje. V Ondrášovce vidíme potenciál dostat ji mezi vyhledávané minerální vody na českém trhu. Od chvíle, kdy jsme ji získali investujeme do výrobních technologií, logistiky i ochrany přírody v okolí závodu. Poslední rok jsme také intenzivně pracovali na změnách v marketingové strategii,“ popisuje Jannis Samaras, generální ředitel Skupiny Kofola.
Zelená PET láhev
„Košatý listnatý strom jsme nedali do nového loga Ondrášovky náhodou. Uvědomujeme si, jak důležitou roli hrají stromy a lesy v naší přírodě, a jak moc přispívají ke správnému koloběhu vody. O vodu i přírodu v širokém okolí našeho závodu se již nyní intenzivně staráme,“ vysvětluje Kateřina Ceralová, senior brand manažerka značky Ondrášovka.
Designově se výrazně změnila také barva PET lahví. Původně pestrobarevné portfolio lahví nyní nahradila jednotná zelená.
„Důvodem pro sjednocení barvy PET lahví je naše snaha co nejvíce lahví recyklovat. A jedna barva recyklaci usnadňuje,“ doplňuje Kateřina Ceralová.
Co se u Ondrášovky nemění, je paleta oblíbených příchutí i dostupnost ve většině retailových řetězců v Česku. Redesign značky je doprovázen i novým televizním spotem. Ve 45 sekundách nahlédneme do čtyř historických období – od 13. století, kdy je pramen