
Svijany vydávají již tradičně svoji velikonoční edici
Na letošní Velikonoce Svijany připravily již tradičně limitovanou sérii svátečních obalů, které potěší nejen sběratele, ale i běžné zákazníky. Minimalistický sváteční design z dílny dvorního svijanského návrháře Jakuba Růžičky využívá tradičních grafických motivů evokujících svátky jara v různých barevných řadách. Oblíbený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, Svijanského Mázu 11 % – na zákazníky čeká například v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro.
Sezónní edice půllitrových plechovek nepasterovaného svijanského piva s motivem svátků jara pivovar hodlá vyrobit více než jeden milion kusů. Velikonoční plechovky budou po omezenou dobu k dostání v běžné maloobchodní síti, stejně jako lahvové pivo s velikonočními etiketami.
V prodeji je již také originální velikonoční šestipack půllitrových plechovek s nepasterovaným pivem. Balení TopClip obsahuje šest půllitrových plechovek Svijanského Mázu 11 % ve velikonočním designu a je k dostání v pivovarské prodejně a na e-shopu pivovaru.
Další velikonoční balení – již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, Svijanského Mázu 11 % – na zákazníky čeká například v řetězcích Billa, Globus, Tesco a Makro. Ve stejných prodejnách mohou nakupovat také letošní velikonoční edici oblíbeného dvoulitrového balení piva – Plechovek pro chlapy. S výjimkou lahvového piva lze pro nákup využít i e-shop pivovaru. Pivovar Svijany dlouhá léta dodržuje tradici sezónních balení piva pro vánoční a velikonoční trh.
„Za tu dobu je to už slušná řada různých nápaditých designů, které vydají na samostatnou sbírku. Letošní velikonoční grafika je jiná v tom, že koresponduje s novým, moderním vzhledem obalů svijanského piva, který jsme představili teprve loni v červnu,“ říká ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík.
„Je přehlednější, graficky čistší a dobře odráží skutečnost, že Svijany nejsou běžné průmyslové pivo, ale že jsou výsledkem poctivé, řemeslné pivovarské práce. Věřím, že se bude všem našim fanouškům a milovníkům svijanského piva líbit,“ dodává Havlík.