
Boundless Brand Design navrhuje novoroční balíčky Royal Salute whisky
Společnost Royal Salute uvedla na trh limitovanou edici skotské whisky na oslavu nového čínského a lunárního nového roku ve spolupráci s Boundless Brand Design. Cílem bylo vytvořit výjimečný design pro tuto limitovanou edici, která zachycuje energii a ducha lunárního nového roku.
Odvážná, jasná a názorná grafika této speciální edice 21YO je inspirována slavným 21 gun salutem. Vizuálně nápadné balení zobrazuje cestu z Tower of London do zbytku světa.
Díky oslavnému výbuchu uměleckých barev proudících přes balení je produkt na policích v obchodech dobře rozpoznatelný. Ilustrace překypují oslavou s fascinujícími světly připomínajícími čínský nový rok.
„Tento slavnostní nový design, zahalený do opulentního červeného praporku, je nápaditým mixem barev, rafinovanosti a řemesla, ctí DNA značky Royal Salute i symbolické prvky lunárního Nového roku,“ říká Hamish Shand, zakladatel a kreativní ředitel Boundless Brand Design.
„S vyobrazením ikonického lva Royal Salute mezi jasnými vlnami červené a zlaté a energickými ohňostroji je tento balíček dokonalým okouzlujícím produktem pro přivítání letošních oslav,“ dodává Hamish Shand.