
Jogurty Kostíci se nově prodávají v plně recyklovatelném kelímku
Danone inovuje obal své značky jogurtů Kostíci. Kelímek je nyní z potištěného polypropylenu (PP) a tím pádem je 100% recyklovatelný. Díky této změně společnost Danone sníží odpad, který vzniká v souvislosti se spotřebou jejích produktů, zhruba o 11 tun ročně.
„Jako přední výrobce potravin si uvědomujeme, že dnešní obalový systém je neudržitelný a způsobuje ekologickou zátěž spojenou se zpracováním odpadu, který vznikne po spotřebování výrobku. Protože chceme nabízet výživné a kvalitní potraviny a nápoje v obalech, které jsou oběhové, opakovaně využitelné a nekončí v přírodě, zaměřili jsme se na změnu obalu jogurtu Kostíci, který patří mezi ty nejoblíbenější,“ vysvětluje Adéla Pánková, senior brand manažerka značky Kostíci.
Danone zároveň pro svoje spotřebitele vypracovalo edukativní plakát se šesti kroky, ve kterých je nabádá ke spolupráci a vyzývá je, aby po snědení jogurtu kelímek správně vytřídili a dali mu tak šanci na recyklaci.
Jogurt Kostíci patří v tuzemsku mezi oblíbené značky jogurtů u dětí. Kostíci jsou zdrojem vápníku, který přispívá k udržení dobrého stavu kostí, a neobsahují žádné konzervanty, uvádí společnost. Ta se rozhodla nově na obalu uvést i nutriční označení NutriScore, které spotřebitelům usnadňuje orientaci ve správné výživě. Jogurty Kostíci určené pro český a slovenský trh se vyrábějí v Benešově.