Cutthroat Gin – láhev inspirovaná punkovou gothickou popkulturou
Cutthroat Gin je plný odkazů popkultury – nejednoho napadne například Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street. Label si zakládá na designové láhvi, která je jakoby rozseknutá napůl, včetně etikety. Balení pro společnost 1888 Beverage Company navrhlo řecké designové studio Mousegraphics.
Značka Cutthroat® je labelem se sofistikovaným steam-punkovým přístupem a destilačními procesy, které se vyvinuly v 18. století. Cutthroat cut nabízí řadu prémiových ginů, každý vyrobený s jedinečným přístupem, a tonizační vodu vyrobenou z autentické kůry mochyně z Indie. Obalový design má odrážet charakter značky a vynikat i na mezinárodních trzích.
Záměrem grafického studia bylo navrhnout obal, v němž by se popsaný charakter odrážel, a který by vynikl na zahraničních trzích. Soustředilo se na motiv značky: ‚ostrost‘. Prozkoumalo historický a kulturní kontext lihovarnické tradice. Prostudovalo i filozofii ginu a spletitý příběh jeho původu a vývoje, včetně politiky, vlivů, společenských aspektů, opakujících se ginových revolucí a romantického ginového šílenství, které proběhlo v Anglii v první polovině 18. století.
Temná tradice
Značka čerpá také z temnějších mýtů a tradic po 80. letech 19. století, jako jsou ty, které těží z proslulosti Jacka Rozparovače, průkopnic feminismu, amerických gangsterů, zjemnělých Angličanů, palčivých ran, divokých chutí, jako břitva ostrých kořalek a mnoha dalších příběhů a legend.
Logo značky a vizuální identita lahví ginu a etiket s tonikem zdůrazňují motiv „střihu“. Design láhve obsahuje odsazení, které vyvolává dojem, že láhev samotná byla seříznuta. Štítek s tonikem je rozdělen na dvě poloviny a rozděluje logo na dvě části. Tmavá paleta uhlově šedé se šedobílým a matným povrchem zdůrazňuje gotickou, steam-punkovou estetiku, zatímco hnědá skleněná lahvička toniku evokuje obraz starých lahviček s tinkturou té doby. Tyto designové prvky odlišují značku od ostatních a jasně definují její charakter a prémiovost.