
Absolut představuje redesign série ochucených vodek
Absolut Vodka přepracovala své lahve a vylepšila svou ochucenou řadu. Podle společnosti jde o největší otřes značky od doby, kdy byla poprvé vyrobena v roce 1979.
Redesignem chce Absolut Vodka svou lahev, která je z 50 % vyrobená z recyklovaného skla, nechat vyniknout na policích v supermarketech. Nové lahve obsahují přehledný seznam ingrediencí, množství ABV (alkohol podle objemu) a podrobnosti o tom, kde se vodka vyrábí, tedy v Åhusu ve Švédsku.
Do medailonu na přední straně láhve přibylo jméno zakladatele značky Larse Olssona Smithe. Písmo prodělalo modernizaci, aby bylo lépe čitelné. Každá láhev obsahuje zářivou barevnou etiketu odrážející chuť vodky.
Míchání příchutí v DNA Absolut Vodky
Některé příchutě Absolut Vodky (malina, vanilka, mučenka, meloun, mango a hruška) budou mít nepatrně nižší ABV 38 %, což povede k mírně sladší chuti, zatímco citrusové příchutě (citron, limetka a mandarinka) zůstanou na 40 % ABV.
„Míchání příchutí je v DNA Absolutu už čtyři desetiletí. Občerstvení řady vzdává hold provenienci, autenticitě a progresivní DNA značky. Jako značka známá tím, že pozvedává koktejly, společenské momenty a podněcuje společenské změny, její odvážný nový vzhled Absolut jistě zvýší laťku a inspiruje kreativitu pro jakýkoli koktejl,“ říká Marnie Corrigan, ředitelka značky vlastníka Absolutu, Pernod Ricard UK.
„U ochucené Absolut Vodky original jsme použili kombinaci barev, které odpovídají skutečnému ovoci, a přidali jsme umělecký tah štětcem. Zadní strana láhve vytváří dokonalé plátno pro samotnou voňavou vodku,“ Elin Furelid, vedoucí produktového portfolia a inovací Absolutu.