
Inspirace z Kanady: Cidrerie Milton sází na jemné barvy etiket s nápaditými ilustracemi
V dnešní Inspiraci ze Světa balení se podíváme za Atlantský oceán do Kanady, přesněji do frankofonního Québeku do městečka Sainte-Cécile-de-Milton poblíž Montréalu, kde Ciderie Milton vyrábí cider s nápaditým designem. Pivo z malých pivovarů je in, stejně jako řemeslně vyráběný cider. V duchu toho, že je kvalita lepší než kvantita, připravuje své cidery kanadská cidrerie Ciderie Milton. Kromě chuti a řízu se společnost také zaměřuje na design etiket.
Design etiket je jemný, jednoduchý a stylový. Na základně obaluje láhev matně zbarvená etiketa jemných barev (stříbrná, růžová, zelená, béžová a černá), která kontrastuje s černošedými ilustracemi antropomorfních zvířat. Na etiketě je zobrazený například los jedoucí na kole, šváb na kolečkových bruslích s tácem šampaňského nebo medvěd v cylindru a sekyrou v tlapě. Celý zážitek z pití je zábavný od chvíle, kdy sundáte uzávěr, až do posledního doušku.
Tento měkký a jednoduchý štítek je okamžitě lákavý a poutavý. Slovo „CID“ mizí do pozadí v kudrnatém bílém písmu. Pod ilustrací je vyvedený typ jablečného moštu v silném patkovém písmu. V řadě se zatím vyrábí pět příchutí s názvy Original, Rosé, Sec, Houblonné, Cuivré, které se prodávají v balení po čtyřech v lahvích s objemem 355 ml.
Hrdlo každého lahve cideru obaluje oranžový štítek s logem „Milton“ vytištěným tučným bílým písmem. Zátka je taktéž oranžová a doplňuje jí branding.
Design celého produktu se pohybuje na hranici mezi hravostí, zábavností a jednoduchostí. Řekne vám přesně to, co potřebujete vědět, a dělá to s vášní a vkusem.
„S jablky pracujeme s vášní a vybíráme je pečlivě. Všechna jsou čerstvá a bez červů. Náš CID Cuivré dokáže proměnit každou žábu v prince,“ uvádí Ciderie Milton u jednoho ze svých ciderů.