
Skittles novým balením s virtuální realitou podporují LGBTQIA+ komunitu
Společnost Mars Wrigley vydala limitovanou edici balíčků Skittles Pride Packs v Austrálii a věnovala svou duhu na podporu komunit LGBTQIA+. Balení obsahuje QR kód, který spotřebitele zavede do speciálního prostředí rozšířené reality (AR).
Pride Packs jsou partnery s LGBTQIA+ a s neziskovou organizací Minus18, jde o první takové australské partnerstvím svého druhu. Společně chtějí značky poskytovat vzdělávání a podporu LGBTQIA+ komunitám v regionálních a venkovských částech země, kde jsou zdroje omezené.
Díky bezbarvému obalu na vnější straně Skittles chtějí strhnout pozornost na svou ikonickou duhu, která navíc symbolizuje i duhovou vlajku hrdosti. Balíčky Pride Packs obsahují QR kód odhalující virtuální realitu „Největší duhy světa“. Tento projekt interpretuje informace přímo z Minus18 a snaží se získat dary pro nepřetržitou podporu australské komunity LGBTQIA+.
Podpora osvěty venkovských oblastí
V rámci partnerství bude společnost Skittles odpovídat komunitním darům až do výše 30 000 dolarů. Zdroje se využijí na podporu práce, kterou Minus18 dělá v regionálních a venkovských oblastech Austrálie. Drew Davis, ředitel portfolia Skittles Australia, zdůrazňuje, že značka pokračuje ve své dlouhodobé podpoře Pride a je odhodlána podporovat LGBTQIA+ komunity po celém světě.
„Naše balíčky Skittles Pride Pack jsme poprvé uvedli na trh v Londýně v roce 2016 a od té doby jsou každoročně součástí stěžejních projektů zaměřených na povědomí o LGBTQIA+, vzdělávání a podporu dárcovství,“ říká Drew Davis.
„V letošním roce jsme hrdí na to, že jsme partnerem Minus18 v Austrálii. Minus18 jsou průkopníky v poskytování vzdělání a vytváření pozitivních kroků pro Pride v regionálních a venkovských komunitách, které bohužel nemají dostatek zdrojů a nejsou zastoupeny. Jako člen komunity Pride, který sám vyrostl na venkově NSW, jsem neuvěřitelně hrdý, že jsme schopni přinést tuto důležitou kampaň do Austrálie,“ dodává Davis.
Balíčky Skittles Pride se začaly distribuovat mezi hlavními maloobchodníky na národní úrovni od 9. února 2022.