
Výrobce lékořicových cukrovinek Panda Liquorice má moderní rebrand
Panda Liquorice, tradiční britský výrobce lékořicových cukrovinek vytvořil nové designy obalů zaměřené na zdravější požitek. Chce tak přilákat mladší zákazníky. Klíčovým aspektem tohoto projektu bylo zajistit, aby značka Panda odrážela a udržovala pozici lídra v kategorii cukrovinek. Také chce být více vidět na policích v supermarketech. Pomocnou ruku podalo kreativní studio This Way Up.
Nové obaly mají působit radostně, barevně a živě, zároveň jsou plné energie a pozitivity.
„Všichni konkurenti Pandy vypadají velmi podobně, mají kulaté, černé logo a bílé písmo. Panda je původní lékořice a potřebovala lépe komunikovat svou roli lídra značky,“ říká David Pearman, kreativní ředitel studia This Way Up.
Nové designy se zaměřují na mladší lidi, kteří upřednostňují rovnováhu mezi požitkem, potěšením a blahobytem.
„Chtěli jsme vytvořit nové balení za použití efektu hnědého papírového sáčku, čímž jsme chtěli docílit toho, aby sáček nevypadal jako konkurenční značky. Design může vypadat staromódně, trochu jako retro ze staré školy, což je možnost jako zaujmout mladší publikum, protože to retro design vyhledává,“ dodává David Pearman.