
Glen’s Vodka spouští na lahvích propagaci fotbalové ligy Scottish Premiership
Vodka Glen’s dává zákazníkovi šanci spuštěním nové promo akce v obchodě, aby byl „placen jako profesionální fotbalista SPFL Scottish Premiership“. Vlastník vodky Glen´s, společnost Loch Lomond Group, jako oficiální partner Scottish Premiership spustil akci na balení, která spotřebitelům umožňuje přístup k životnímu stylu skotského fotbalisty.
Díky možnosti vyhrát měsíční mzdu fotbalisty Scottish Premiership spolu s exkluzivními cenami od SPFL se off-trade a on-trade propagace zaměří na spotřebitele Glen’s vodky ve Skotsku, přičemž limitovaná edice lahví bude na pultech supermarketů až do března 2022.
Design štítku „Paid Like a Pro“, inspirovaný některými z nejznámějších fotbalových odznaků, najdete na Glen’s Original Vodka a Glen’s Platinum 70cl a 1litrových lahvích, které budou k dispozici u všech skotských prodejců, včetně Tesco, Sainsbury’s, Morrisons a Asda.
Fotbal je ve Skotsku n.1
Odvážná kampaň s podporou na hřišti a digitální reklamou v hodnotě více než 900 000 liber oživuje skutečného ducha skotského fotbalu – od základní hry až po Premiership. Slogan „Nemusíte hrát jako profík, abyste dostali zaplaceno jako profík“ dokonale vystihuje kampaň.
„Fotbalisté často žijí v jiném světě a my máme to štěstí, že jsme jeho malou součástí díky našemu vztahu s SPFL. Ale kouzlo skotského fotbalu spočívá v jeho rozsahu – od života hvězd Premiership až po tvrdou, ale obohacující rutinu, kde hrajete od výplaty k výplatě. Ať tak či onak, všichni fanoušci by rádi prožili svůj fotbalový sen,“ vysvětluje záměr kampaně Colin Matthews, výkonný ředitel vlastníka vodky společnosti Glen Loch Lomond Group.
Spotřebitelé budou moci naskenovat jedinečný QR kód z každé láhve, aby se dostali na landing page „Glen’s Paid Like a Pro“, kde budou vyzváni, aby „splnili určité výzvy s míčem. Během dvouměsíční promo akce společnost Glen´s rozdá více než 250 cen.