
Nový obal Twist Wrap od Cadbury umožní zachovat část tyčinky na později
Obal Twist Wrap od Cadbury, mezinárodní značky Mondelēz, umožňuje spotřebitelům zakroutit a zalepit nesnědenou část čokoládové tyčinky z řady Duos. Mohou si ji tak uložit na později a konzumovat ji po menších porcích.
Nové balení využívá řešení paměťové technologie, které zajistí, že jediné otočení stačí k zachování chuti, vůně a konzistence zbývající poloviny čokoládové tyčinky. Je jí možné sníst později.
Tyčinky Cadbury Wispa, Cadbury Wispa Gold, Cadbury Boost, Cadbury Double Decker a Cadbury Dairy Milk se budou prodávat v novém balení, které se na trhu objeví na konci ledna. Pro Mondelēz je nový obal součástí závazku podporovat zdravý životní styl, přičemž kontrola porcí je klíčovým způsobem, jak pomoci spotřebitelům vyvážit příjem kalorií.
„Po dobrých výsledcích během testování konceptu jsme nadšeni, že můžeme letos uvést na trh nový obal, který umožní zákazníkům dopřát si sladkou pochoutku, poté ji snadno znovu uzavřít a uložit si zbytek na později. Vložili jsme spoustu času a investic do porcovatelných obalů, abychom spotřebitelům umožnili si tyčinku rozdělit na dvě porce při zachování všech vlastností,“ říká Kelly Lawrence, manažerka značky Cadbury ve společnosti Mondelēz International.
Povzbuzování k zdravému životnímu stylu
V loňském roce společnost Mondelēz oznámila další inovaci u svých obalů Cadbury ve Spojeném království – její řada Dairy Milk se bude prodávat s obaly obsahujícími až 30 % recyklovaných plastů. Vývoj obalu Twist Wrap je pro Cadbury Duos prioritou.
I jiné značky se snažily vyvážit zdravotní přínosy a pohodlí prostřednictvím svých balení. Například v roce 2021 společnost Danone uvedla na trh své umělé mléko v předem odměřených kartonech a sáčcích. Tímto krokem chtěla pomoci rodičům snížit čas a zmírnit nepořádek při přípravě výživy a zároveň zajistit správnou velikost porcí. Trend používání chytrých obalů k povzbuzení spotřebitelů ke zdravějšímu životnímu stylu získává na síle. Společnosti Tetra Pak a Appetite Creative spolupracují na skenovatelné lahvičce na mléko s rozšířenou realitou, která nabízí cvičení a výživové poradenství.