Inspirace z Austrálie: Pop-artová etiketa vína od The Hidden Sea
Australská značka vín The Hidden Sea vydala speciální edici svého vína Friends of Friends z roku 2018, s láhvemi od Saverglass a etiketami ilustrovanými Garym Taxalim. S celkovým designem pomohla i agentura pro branding Co Partnership a etikety vytiskla společnost Multi-Color Corporation (MCC).
Víno je distribuované v elegantní černé láhvi Premium Bordeaux ICON, hrdlo láhve je zatavené přírodním ručně máčeným voskem. Přírodní korek prémiové kvality označuje decentní luxus vína Friends of Friends, přičemž číslo láhve je vyraženo na přední straně, aby dodalo osobitý nádech limitované edice.
Výrazné a nezapomenutelné etikety ilustroval Gary Taxali, který je známý pro svůj ikonický retro styl pop-artu a ilustrací. Knižní vydavatelství Taschen Taxaliho uznává jako jednoho ze 100 nejlepších ilustrátorů na knižním trhu. Štítky Friends of Friends navrhl ve spolupráci s designovou agenturou Co Partnership, aby působily nezapomenutelně a originálně.
Při tisku etiket zvolil zkušený tým techniků v MCC konzultativní přístup a úzce spolupracoval s The Hidden Sea od počátku až po hotový produkt. Láhev Premium Bordeaux ICON vyrobila a dodala společnost Saverglass, zatímco víno bylo lahvováno společností Vinpac International Barossa Valley, která působí ve třech zařízeních v ikonických vinařských oblastech Barossa a McLaren Vale v jižní Austrálii.
Balení o 6 lahvích v hodnotě 150,00 USD se skládá ze směsí vín Friends of Friends, GSM Pinot Noir, Rosé, Sauvignon Blanc a Pinot Grigio.
The Hidden Sea každým prodejem vín přispívá na projekt ReSea, jehož cílem je odstranění a recyklace plastových lahví na jedno použití ze světových oceánů. Od července 2020 značka odstranila z oceánu více než 7,5 milionu plastových lahví, čímž se přiblížila svému ambicióznímu cíli odstranit do roku 2030 1 miliardu plastových lahví.