Distribuční centrum s technologiemi pro automatizované balení se otevře v Boru u Tachova
Nové distribuční centrum společnosti Zooplus, maloobchodního prodejce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky, se bude nacházet v Boru u Tachova. Jeho součástí budou i technologie pro automatizované procesy balení a třídění. Vybudování a provoz centra zajistí poskytovatel smluvní logistiky GXO Logistics.
Logistické centrum se otevře v nově vybudovaném moderním areálu o rozloze 60.000 metrů čtverečních ve třetím čtvrtletí 2022. Využívat bude automatizované procesy balení a třídění a také dopravní technologii, která zvyšuje bezpečnost a produktivitu. Díky použité technologii, speciálně navržené tak, aby minimalizovala obalový materiál včetně použití 100% recyklovatelných obalů, dojde k významnému snížení uhlíkové stopy provozu.
„Od roku 2018 spolupracujeme se Zooplus, abychom uspokojili poptávku jejich zákazníků prostřednictvím technologicky vyspělých skladových operací, které staví lidi a životní prostředí na první místo,“ říká Jean Luc Bessade, generální ředitel GXO Logistics pro střední a východní Evropu, a pokračuje: „Společně se Zooplus se těšíme na poskytování služeb nejvyšší kvality pro jejich zákazníky v rámci celé Evropy.“
GXO usiluje o nastavení měřítek pro oblast životního prostředí, sociálních věcí a řízení (ESG) v celém dodavatelském řetězci. Firma získala špičkové hodnocení ESG „AA“ od společnosti MSCI, která sestavuje mezinárodně uznávané indexy a poskytuje analýzy založené na výzkumu trhu.
„Robustní nárůst online maloobchodu v sektoru chovatelských potřeb vyžaduje zvýšení provozních kapacit na rostoucích trzích střední a východní Evropy,“ vysvětluje Christian Neumayer, head of fulfillment and quality společnosti Zooplus. „Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše partnerství s GXO, které dále podporuje naši orientaci na zákazníky a posiluje spolehlivost, odolnost a efektivitu naší logistické platformy. Díky tomu budeme schopni výrazně navýšit naši celkovou denní výstupní kapacitu a rychleji a ještě individuálněji reagovat na regionální rozdíly v potřebách zákazníků. Tím podpoříme náš růst v automatizovaném a ekologickém prostředí,“ doplňuje.