logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Společnost Mars zkouší ve Velké Británii papírové obaly Po úspěšném zavedení v Austrálii...
  • Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km...
  • Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger Skupina Geis...
  • S vlnitou lepenkou si rozumí e-shopy i automobilky Zájem o obalová řešení z vlnité lepenky...
  • SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky Zcela novou továrnu na obaly z vlnité...

Klasická vánoční edice Kofoly má design pleteného světru s prasátky

22. prosince 2021
Design 0
1160
Klasická vánoční edice Kofoly má design pleteného světru s prasátky

Klasická vánoční edice Kofoly má design pleteného světru s prasátky

K Vánocům už 15 let patří vánoční edice Kofoly. Letos výrobce ochucených nápojů vsadil na příchuť s jablky se skořicí nebo karamelem. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí limitovaných vánočních edic Kofoly. Součástí kampaně bude letos i speciální dárek, který vznikl ve spolupráci se značkou Fusakle – kolekce ponožek, šál a čepic v kofoláckém vánočním designu.

Historie limitovaných vánočních edic Kofoly se začala psát v roce 2007. Úplně první byla Kofola Skořicová a skořice se ve vánočních limitkách pravidelně opakovala i v dalších letech. Někdy samostatně, jindy ve spojení se švestkami, s hruškou nebo s jablky. Jednoznačně první místo si ovšem nejen mezi skořicovými, ale mezi všemi limitovanými edicemi Kofoly, vydobylo Jablko se skořicí. Sváteční limitované edice roku 2021 Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí jsou dostupné v českých maloobchodech ve 2 litrové PET lahvi.

„Kombinaci jablko se skořicí jsme přinesli na český trh v roce 2019. Úspěch tohoto spojení s Kofolou nás přesvědčil o tom, že letos takto okořeníme vánoční Kofolu nejen v Česku, ale i na Slovensku. Nechceme však zůstat jen u osvědčené příchuti, ale nabídneme i novinku – spojení tradiční Kofoly s karamelem,“ představuje vánoční příchutě Nikola Gschwentnerová, brand manažerka značky Kofola.

Za 15 let tento československý nápoj zpestřila na Vánoce spousta příchutí. Ořechy, kokos, několikrát vanilka, dokonce i marcipán či čokoláda. Po zlatém jablku se skořicí si stříbrnou příčku mezi vánočními limitkami Kofoly odneslo opět koření, jak jinak vánoční, a bronzovou příčku zase vánoční klasika – Mandarinka.

„Ať už bude vašim Vánocům kralovat karamel, jablko se skořicí nebo zůstanete věrní klasice, přejeme všem štědré a láskyplné Vánoce. A pokud se vydržíte až do večera postít, možná uvidíte i zlaté prasátko. My ho na televizní obrazovky pustíme určitě,“ přeje za Kofolu Nikola Gschwentnerová.

„Já nemusím, já už ho vidím“

Začátkem listopadu Kofola vypustila na televizní obrazovky už podevatenácté svůj tradiční vánoční spot se „zlatým prasátkem“. Součástí kampaně bude letos i speciální dárek, který vznikl ve spolupráci se značkou Fusakle – kolekce ponožek, šál a čepic v kofoláckém vánočním designu.

Klasickou vánoční reklamu doplní i animace prasátka s klubkem vlny, které obléklo právě ponožky a šálu z vánoční kolekce. S pleteným motivem bude značka pracovat i na sociálních sítích a etiketách Kofoly Original 2L a 1,5L a vánočních limitek Karamel 2L a Jablko se skořicí 2L. Kreativní koncept vznikl v Justmighty Agency, jež se postarala i o klíčové vizuály.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte v Mondi Bupak

Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km jižně od Prahy a 200 km severozápadně od Vídně. Vyrábíme vlnitou lepenku, která se v našem integrovaném výrobním závodě mění na obalová řešení z vlnité lepenky. Zaměřujeme se zejména na výrobu vysoce kvalitních krabic z vlnité lepenky, jež […]

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger Skupina Geis vstupuje do společnosti Quehenberger Logistics (Augustin Quehenberger Group GmbH) a se zpětnou platností od 1. ledna 2023 přebírá většinový podíl ve výši 66 % obchodních podílů. Zbývajících 34 % drží předchozí většinový vlastník Christian Fürstaller, který bude nadále řídit podnik ve stávající organizační formě a se […]

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky Zcela novou továrnu na obaly z vlnité lepenky postaví česká společnost SAPRIL, která již více než dvacet let působí na trhu s obalovými materiály. Od města Most k tomu získala pětihektarový pozemek v průmyslové zóně Joseph. Prodej pozemku schválilo zastupitelstvo města Mostu. SAPRIL (jenž je […]

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required