
Klasická vánoční edice Kofoly má design pleteného světru s prasátky
K Vánocům už 15 let patří vánoční edice Kofoly. Letos výrobce ochucených nápojů vsadil na příchuť s jablky se skořicí nebo karamelem. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí limitovaných vánočních edic Kofoly. Součástí kampaně bude letos i speciální dárek, který vznikl ve spolupráci se značkou Fusakle – kolekce ponožek, šál a čepic v kofoláckém vánočním designu.
Historie limitovaných vánočních edic Kofoly se začala psát v roce 2007. Úplně první byla Kofola Skořicová a skořice se ve vánočních limitkách pravidelně opakovala i v dalších letech. Někdy samostatně, jindy ve spojení se švestkami, s hruškou nebo s jablky. Jednoznačně první místo si ovšem nejen mezi skořicovými, ale mezi všemi limitovanými edicemi Kofoly, vydobylo Jablko se skořicí. Sváteční limitované edice roku 2021 Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí jsou dostupné v českých maloobchodech ve 2 litrové PET lahvi.
„Kombinaci jablko se skořicí jsme přinesli na český trh v roce 2019. Úspěch tohoto spojení s Kofolou nás přesvědčil o tom, že letos takto okořeníme vánoční Kofolu nejen v Česku, ale i na Slovensku. Nechceme však zůstat jen u osvědčené příchuti, ale nabídneme i novinku – spojení tradiční Kofoly s karamelem,“ představuje vánoční příchutě Nikola Gschwentnerová, brand manažerka značky Kofola.
Za 15 let tento československý nápoj zpestřila na Vánoce spousta příchutí. Ořechy, kokos, několikrát vanilka, dokonce i marcipán či čokoláda. Po zlatém jablku se skořicí si stříbrnou příčku mezi vánočními limitkami Kofoly odneslo opět koření, jak jinak vánoční, a bronzovou příčku zase vánoční klasika – Mandarinka.
„Ať už bude vašim Vánocům kralovat karamel, jablko se skořicí nebo zůstanete věrní klasice, přejeme všem štědré a láskyplné Vánoce. A pokud se vydržíte až do večera postít, možná uvidíte i zlaté prasátko. My ho na televizní obrazovky pustíme určitě,“ přeje za Kofolu Nikola Gschwentnerová.
„Já nemusím, já už ho vidím“
Začátkem listopadu Kofola vypustila na televizní obrazovky už podevatenácté svůj tradiční vánoční spot se „zlatým prasátkem“. Součástí kampaně bude letos i speciální dárek, který vznikl ve spolupráci se značkou Fusakle – kolekce ponožek, šál a čepic v kofoláckém vánočním designu.
Klasickou vánoční reklamu doplní i animace prasátka s klubkem vlny, které obléklo právě ponožky a šálu z vánoční kolekce. S pleteným motivem bude značka pracovat i na sociálních sítích a etiketách Kofoly Original 2L a 1,5L a vánočních limitek Karamel 2L a Jablko se skořicí 2L. Kreativní koncept vznikl v Justmighty Agency, jež se postarala i o klíčové vizuály.