
Duch dolce vita zachycený v jedinečné láhvi pro likér Disaronno Velvet
Disaronno, světově známý výrobce likérů už v létě uvedl na trh nový produkt v originální designové láhvi. Nyní Disaronno Velvet, hladký krémový likér, získal na italském trhu cenu „Produkt roku 2021“ za inovaci pro nové lihoviny. Láhev vyrábí Vetropack Italia v Trezzano sul Naviglio u Milána.
Ikonická láhev o objemu 750 ml se čtvercovým uzávěrem má elegantní bílé tóny se zlatým prvkem na etiketě. Kombinace nadčasové elegance s „la dolce vita“ je patrná také v reklamě na Disaronno Velvet, která vyšla v roce 2021 jako remake klasické staré reklamy. Reklama „The New Dolce Vita“ předvádí moderní, kosmopolitní cítění, které je v souladu s nadčasovým italským stylem. Zasazena je na moderní černobílou střešní terasu v Římě.
The New Dolce Vita
„Reklamní kampaň The New Dolce Vita přináší do života sofistikované a elegantní kvality Disaronno Velvet s krásnou kulisou Říma a celé Itálie v pozadí. Minulý rok jsme zaznamenali velkou oblibu Disaronno Velvet u spotřebitelů likérů, a proto jsme ve spolupráci s dalšími významnými značkami lihovin provedli vzájemnou propagaci, abychom uvedli na trh koktejly, které ilustrují všestrannost našeho produktu,“ říká Ignacio Llaneza, viceprezident společnosti Disaronno International.
Společnost Disaronno International v rámci reklamní kampaně „The New Dolce Vita“ od 15. listopadu do 31. prosince vynaloží 3 miliony dolarů, aby propagovala likér Disaronno Velvet Cream Liqueur. Kampaň poběží na streamovacích platformách a sociálních sítích během 7 týdnů a společnost očekává, že získá 167 milionů zobrazení.