
Cailler chce oslovit mladší publikum redesignem vánočních obalů
Designová agentura Seymourpowell spolupracovala se švýcarským výrobcem čokolády Cailler značky koncernu Nestlé na redesignu obalu vánočních pralinek. Inovací staršího balení tak chce přilákat mladší publikum, které více dbá na to, aby obaly pocházely z recyklovatelných surovin.
Seymourpowell obal pralinek Cailler navrhl tak, aby zaujal mladší spotřebitele, kteří hledají svěží design u dárků pro své blízké. Zároveň si pralinky zachovaly prémiový vzhled. Designová agentura použila současnou barevnou paletu, včetně tlumených pastelových tónů, aby vnesla „naivitu a svěžest“ do ilustrovaných obalů Cailler. Nové balení také používá kombinaci embosování, debossování, fólií a laků, aby obal budil dojem vhodného dárku.
Prémiový dárek
„Tato nová řada evokuje sentiment sezónní fantazie a úžasu. Chtěli jsme vyvolat hravý a poutavý dojem ze značky Cailler, abychom oživili vzrušení ze předvánočního období. Náš příběh obsahuje jiskru a kouzlo zasněženého lesa. Mezi vysokými a elegantními stromy se otevírá svět tajného lesa plného krásných a zvídavých tvorů. Vidíme soba, který na nás zvědavě kouká. Nad jeho hlavou, mezi větvemi, je drzá veverka, která šplhá po kmeni stromu,“ vysvětluje grafické prvky Allison Spence, kreativní ředitelka značky v Seymourpowell.
Nové balení obsahuje průhledný recyklovatelný tác na čokoládu. Výzkum naznačuje, že mladší spotřebitelé se více zajímají o udržitelnost obalových materiálů, přičemž průzkum společnosti Asda naznačuje, že 88 % lidí ve věku 22–28 let by bylo ochotno utratit víc peněz kvůli životnímu prostředí.
Cailler je součástí společnosti Nestlé, která loni investovala 1,68 milionu eur na rozvoj oběhového hospodářství. Tyto kroky jsou součástí širšího závazku společnosti, že do roku 2025 budou všechny její obaly recyklovatelné nebo znovu použitelné.