
K 30. výročí své existence uvádí Hollandia limitovanou edici kelímků
Společnost Hollandia působí na trhu už tři desítky let. Při této příležitosti se firma rozhodla vzdát hold svým pěti dlouholetým pracovníkům. Zákazníkům je představuje prostřednictvím limitované výroční edice kelímků jogurtu Hollandia Selský bílý 500 g, kterým před 30 lety všechno začalo a který je dodnes vlajkovou lodí této české značky.
Zaměstnanců, kteří se o výslednou kvalitu jogurtů Hollandia starají od jejích začátků, je celá řada, což podle společnosti svědčí o tom, že ačkoliv se dnes již jedná o firmu poměrně velkou, stále v ní panuje přátelská a rodinná atmosféra. Představit na kelímcích všechny dlouholeté zaměstnance nejde, a tak se jejich zástupci stala pětice, v níž jsou zastoupeni technolog, vývojář, vedoucí výroby nebo řidič vysokozdvižného vozíku. Bez žádné z těchto profesí by jogurt nemohl vzniknout a dostat se na pulty prodejen, zdůrazňuje společnost.
„Mám velkou radost, že můžeme spotřebitelům tímto způsobem představit to nejcennější, co ve firmě máme, naše dlouholeté zaměstnance, srdcaře, z nichž někteří jsou ve firmě od úplného počátku. Kampaň je zároveň poděkováním za jejich dlouholeté úsilí a důraz na kvalitu bez kompromisů, díky kterému jsou naše jogurty i po třiceti letech tolik oblíbené,“ říká Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia.
Jogurty s dnes už důvěrně známým obrázkem větrného mlýnu na obalech a typickým modro-bílým logem jsou v obchodech od roku 1991. Svůj název získala ryze česká společnost Hollandia podle mobilní linky na výrobu jogurtů, kterou zakladatelé firmy přivezli z Nizozemska.
Za uplynulých 30 let se mnohé změnilo, výsledný produkt v podobě oblíbeného jogurtu zrajícího v kelímku ale zůstal stejně hutný a kvalitní, uvádí společnost Hollandia. V portfoliu značky najdou zákazníci i mléčné dezerty Duo, BiFi drinky nebo jogurtová smoothie. V segmentu obalových řešení je firma považována za jednoho z významných inovátorů.