logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...
  • Náklady na zavedení zálohového systému přesáhnou podle Svazu obchodu pět miliard Zavedení...
  • Monster Energy uvádí na trh novou variantu nápoje Lewis Hamilton s nulovým obsahem cukru...
  • Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z...
  • Eviosys a Barilla spolupracují na nové nádobě na pesto Eviosys vytvořil nový obal pro prémiovou...

Unilever a Co-op spouštějí první zkušební doplňování nerezových lahví na saponáty

9. listopadu 2021
Udržitelnost 0
961
Unilever a Co-op spouštějí první zkušební doplňování nerezových lahví na saponáty

Unilever a Co-op spouštějí první zkušební doplňování nerezových lahví na saponáty

Unilever spolu se svým partnerem, britskou společností Co-op, zkouší na trhu dvě varianty znovu plnitelných obalů na saponáty. Inovativním krokem chce hlouběji porozumět chování spotřebitelů a tomu, jak budou k znovu plnitelným obalům přistupovat v prostředí prodejen.

První zkoušky probíhají ve Spojeném království, kde se testují dva modely, jak lahve plnit – „Refill on the go“ (doplň a jdi) a „Return on the go“ (vrať a jdi). Do projektu se zapojily i některé z nejznámějších značek Unileveru, jako jsou Persil, Simpl, Radox a Alberto Balsam, které jsou už k dispozici v opakovaně použitelných lahvích z nerezové oceli.

Unilever například umožňuje zákazníkům v duchu „Return on the go“, aby si vyzvedli předem naplněné láhve z nerezové oceli a vrátili je v obchodě, jakmile je vypotřebují. Zatímco přístup „Refill on the go“, testovaný ve větších prodejnách společnosti Co-op, zákazníkům umožňuje, aby si sami opakovaně použitelné lahve z nerezové oceli plnili pomocí přednastaveného stroje v obchodě. Podobně jako je tomu například u samoobslužných kávovarů.

„Neustále pracujeme na vývoji nových způsobů, jak pohodlně poskytovat přidané služby a rozšiřovat škálu našich produktů. Testy znovu plnitelných obalů jsme s Unileverem navrhli tak, aby poznaly a poučily se z chování spotřebitelů a zároveň poskytly nakupujícím snadný a rychlý způsob, jak snížit spotřebu plastů,“ říká Ian McCutcheon, vedoucí vývoje formátů v Co-op.

Malými krůčky k hmatatelným výsledkům

„Směřujeme do klimatické a ekologické krize a musíme jednat hned. Chceme spotřebitele podpořit při rozhodování o etických nákupech tím, že je budeme motivovat k malým změnám v jejich životech, které v budoucnu mohou mít zásadní pozitivní vliv na životní prostředí,“ vysvětluje pohnutky společnosti McCutcheon.

Generální ředitel a výkonný viceprezident Unilever pro Spojené království a Irsko Sebastian Munden k testování dodává: „Znovu plnitelné lahve testujeme zatím v prostředí menší samoobsluhy, což nám pomáhá dále vybudovat naše znalosti o tom, jak bude systém fungovat ve větších obchodech, supermarketech, ale třeba i na stáncích.“

„Neexistuje zatím žádný univerzální postup, jak s takovýmito opětovně plnitelnými lahvemi z nerezové oceli nakládat. Z toho důvodu testujeme různé modely a formáty obchodů umístěné po celé Velké Británii, abychom viděli, jak zákazníci reagují. Co funguje nejlépe a co musíme přizpůsobit nebo změnit. Lidem můžeme každodenně pomáhat k udržitelnějším rozhodnutím, například přimět je k tomu, aby méně používali jednorázové plasty. Čas totiž není na naší straně,“ dodává Munden.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required