
Inspirace z Austrálie: Japonské pivo Sapporo dobývá australský trh
V dnešní dávce Inspirace ze Světa balení zavítáme do Austrálie, která je známá jako původní země domorodých Aboriginců, vynálezců bumerangu. Japonský pivovar Sapporo uvedl na australský trh kartonový obal na prémiová piva inspirovaný mangou, který je součástí marketingové kampaně Refined by Rebellion. Ta zahrnuje jak digitální, tak venkovní reklamní kampaň.
Sapporo premium beer se prodává v limitované edici ilustrovaných kartonů, které jsou k dispozici v obchodech BWS a Dan Murphy’s po celé Austrálii. Balení obsahuje 24 plechovek s objemem 355 ml.
„Po úspěchu loňské kampaně jsme chtěli značku Sapporo zákazníkům znovu připomenout hravou formou. Jsme rádi, že můžeme oživit příběh značky pomocí manga kartonu v limitované edici, exkluzivně pro obchody BWS a Dan Murphy,“ říká Chris Levey, manažer značky Sapporo.
Australané si zahraniční prémiová piva v posledních letech oblíbili, přičemž tržby pivovaru Sapporo na australském trhu stouply za posledních 12 měsíců o 10 %. Japonské pivo je také jednou z nejrychleji rostoucích prémiových mezinárodních značek piva v celé zemi.
„Spotřebitelé touží objevovat nové autentické značky a očekáváme, že prémiové pivo Sapporo bude v příštím roce oslovovat mnohem více Australanů, kteří hledají nové chutě a mezinárodní pivní zážitky. Navíc Sapporo staví na autenticitě a historickém dědictví, což zákazníkům dává možnost volby proti mainstreamu,“ vysvětluje úspěch značky Levey.