Nový likér od Božkova prezentuje vybrané byliny a koření na etiketě
Značka Božkov představila novinku – bylinný likér, jehož vývoj trval více než dva roky. Základ likéru tvoří kombinace směsi bylin a koření, jde především o meduňku, mátu, skořici a citronovou kůru. Na vývoji designu značka opět spolupracovala s agenturou Fiala & Šebek.
„Vycházeli jsme z architektury současných etiket, přičemž jsme potřebovali zdůraznit to, že produkt je bylinný likér a nikoliv tuzemák nebo rum, které jsou se značkou Božkov historicky spjaté,“ vysvětluje pro Svět balení Michal Jakl, group brand manager značky Božkov.
Proto padla volba na kombinaci béžové a primárně zelené barvy, která je nově zakomponovaná i na víčku. Zároveň jsou vybrané bylinky a koření explicitně komunikovány na etiketě.
„Lahev používáme čirou, a to z toho důvodu, abychom spotřebitelům ukázali zlatavou tekutinu tak, jak reálně vypadá,“ popisuje Michal Jakl. I tento aspekt značka testovala se spotřebiteli a byl velmi pozitivně vnímán.
Celý design (víčka, lahve, etiket) prošel několikakolovým testováním se spotřebiteli, které zastřešovala agentura Ipsos. „Výsledky byly nadprůměrné ve srovnání s benchmarky v rámci FMCG,“ dodává Michal Jakl.