logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Kraft Heinz učinil pokrok ve vývoji udržitelných obalů

20. října 2021
Udržitelnost 0
497
Kraft Heinz učinil pokrok ve vývoji udržitelných obalů

Kraft Heinz učinil pokrok ve vývoji udržitelných obalů

Společnost Kraft Heinz ve své zprávě o sociální správě životního prostředí (ESG) nastiňuje pokrok, kterého dosáhla při plnění cíle používat do roku 2025 100% recyklovatelné, opakovaně použitelné nebo kompostovatelné obaly a zároveň stanovit další kroky k udržitelným inovacím obalů.

Kraft se zaměřil na to, aby splnil všechny potřebné předpisy pro balení a omezil produkci odpadu. Zavázal se k ochraně přírodních zdrojů, zajištění bezpečnosti a kvality potravin. V neposlední řadě chce dosáhnout uspokojení svých spotřebitelů.

Společnost přiznává, že se jí podařilo dosáhnout výrazného pokroku a splnit cíle v oblasti produkce obalů. V roce 2020 bylo 83 % obalů na globálním trhu recyklovatelných, znovupoužitelných nebo kompostovatelných. V roce 2018 se společnost Kraft Heinz zavázala, že všechny její obaly splní tyto požadavky do roku 2025.

V rámci závazku se společnost spojila s poradenskou skupinou Lorax EPI, aby poskytla přehled o tom, kolik jejích obalů je recyklovatelných, opakovaně použitelných a kompostovatelných.

Podle zprávy je většina obalů Kraft Heinz na papírové bázi nebo na bázi skla, kovu nebo kovových materiálů, které jsou recyklovatelné. Zbytek obalu tvoří pružné plastové fólie nebo tvrdé plastové nádoby. Recyklovatelných tuhých obalů je asi 58 %, zatímco 27 % je v kategorii nerecyklovatelných pevných. V současné době je 12 % flexibilních plastových obalů nerecyklovatelných, přičemž 3 % obalů tvoří recyklovatelné flexibilní plasty.

Udržitelná kávová kapsle

Některé z obalových inovací, které Kraft Heinz doposud uvedl na trh, zahrnují kávovou kapsli Maxwell House, představenou v Kanadě v roce 2020. Kapsle je plně recyklovatelná a kompostovatelná, navíc vnější karton je také vyroben z recyklovatelného kartonu. Kávová kapsle je certifikovaná Institutem biologicky rozložitelných produktů a obsahuje mletou kávu a filtr z kukuřičného škrobu.

Na Novém Zélandu společnost snížila množství vstupového materiálu, který je zapotřebí  obalů sáčků. Cíle dosáhla snížením kvality a ředěním obalů. Společnost Kraft Heinz tak ušetřila asi 28 tun materiálu ročně.

Na základě partnerství společnosti Kraft Heinz se společností Loop je zákazníkům umožňováno, aby nakupovali výrobky v plnitelných obalech, které jsou posléze shromažďovány a čištěny a posléze se znovu vracejí do regálů. Patří sem speciální láhev kečupu Heinz s logem Loop, které je k dispozici ve vybraných britských obchodech, včetně některých supermarketů Tesco.

Střešní desky z recyklovatelných plastových obalů

V loňském roce se Kraft Heinz ve spolupráci s neziskovou výzkumnou skupinou Materials Recovery For the Future (MRFF) zúčastnil pilotního projektu, který demonstroval použití střešních desek vyrobených z 94 % z recyklovaných flexibilních plastových obalů od spotřebitelů. Střešní materiál byl vyroben ve výrobních závodech společnosti Kraft Heinz v Beaver Dam, Wisconsin a Holland, Michigan.

Kraft Heinz navíc patří do UK paktu o plastech a také se účastní projektu Holy Grail 2.0, který zastřešuje využití digitálních vodoznaků na produktech. V roce 2022 společnost uvede na evropský trh svoji první cirkulární PET lahev s rajčatovým kečupem.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required