
Značka Kinder spustila soutěž, v jejímž rámci mohou zákazníci až do konce listopadu získat personalizované balení čokolády Kinder s fotografiemi svých dětí. Všichni, kdo se do soutěže zapojí, budou mít možnost stáhnout si přebal v elektronické podobě. Vítězové pak obdrží balení čokolády se snímkem svého potomka.
Koupí-li si zákazník 100gramové balení Kinder Chocolate, uvnitř najde unikátní kód, který může vložit do online formuláře na webu www.kinder.cz. Ze svého alba vybere oblíbený snímek svého potomka a nahraje ho na stránku.
Zatímco za jeden kód získá personalizovaný přebal ke stažení v PDF formátu, za dva kódy bude zařazen do slosování o Kinder Chocolate, na které bude snímek jeho potomka. Ta bude navíc zákazníkovi pohodlně doručena až domů.
Přebal s tištěnou fotografií tentokrát získá až 4480 výherců. Oproti předchozím ročníkům soutěže se vítězné děti neobjeví přímo na čokoládách v obchodech, ale díky personalizovanému přebalu se dostane na mnohem větší počet výherců. Soutěž bude podpořena 10sekundovým TV tag onem, promo obaly, POS materiály a na sociálních sítích Facebook a Instagram.