
Zátkovy mají nový design obalů a logo
Nový design obalů Zátkových je graficky čistý, identifikovatelný a interaktivní. Na přední straně produktů najde spotřebitel ikony, které podtrhují hodnoty, jež chce výrobce zdůraznit – českost, tradici, výběr surovin. Pečeť s portrétem pana Zátky symbolizuje tradici a český původ. Vejce na podestýlce vizualizují slib firmy používat k výrobě těstovin pouze podestýlková vejce nepocházející z klecových chovů. Na zadní straně je nově umístěn QR kód, který spotřebitele dovede k dalším zajímavým informacím.
„V rámci redesignu značky představujeme nový příběh pana Zátky a celé jeho rodiny, který se opírá o skutečná fakta. Nový reklamní spot jste mohli sledovat na televizních obrazovkách nebo si ho můžete i nyní kdykoliv pustit na našich webových stránkách. Loutková animace a celkové pojetí spotu se pak promítá do dalších komunikačních kanálů,“ přibližuje podobu kampaně k novému designu Bohumil Vráblík, generální ředitel Zátkových.
Inovací prošlo i samotné logo. Designeři vyladili specifický tvar a pro lepší orientaci zákazníků vytvořili dvě podloga – Zátkovy vaječné a Zátkova mouka.
„Změny proběhly také v rámci online prezentace. Spustili jsme zcela nový web, kde kromě představení brandu a celého sortimentu, vznikl prostor pro lifestylovou komunikaci směrem k zákazníkům. V blogu najdou čtenáři novinky z naší společnosti, ale i rady a tipy nejen pro kuchaře a kuchařky. Intenzivně se věnujeme také prezentaci na sociálních sítích. Zátkovy nově najdete na facebooku a instagramu. Fanoušci se mohou těšit na spoustu zábavy a na soutěže o zajímavé ceny,“ pokračuje Vráblík.