logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Jogurty od společnosti ASDA mají označení „best before“, které nahradilo datum spotřeby Britská...
  • Kaufland a Lidl spustí pilotní projekt zpětného odběru PET lahví a plechovek Řetězce Kaufland a...
  • SVVL: Opětovné použití materiálů nemusí být ekologičtější než jejich okamžitá recyklace Evropská...
  • Pringles bez plastových víček, pouze s fóliovým těsněním Značka Pringles od Kellogg’s Australia...
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...

Projekt Make a Mark, inkubátor inovací pro globální kreativce

16. září 2021
Design 0
523
Projekt Make a Mark, inkubátor inovací pro globální kreativce

Projekt Make a Mark, inkubátor inovací pro globální kreativce

Společnosti Avery Dennison, Estal a LEONHARD KURZ zahajují projekt Make a Mark, tříletou iniciativu spolupráce pro designéry, tiskaře a poskytovatele materiálů, která má vytvořit živnou půdu pro ​​udržitelné a inovativní obaly vína a lihovin.

„Protože balení vína a lihovin je víc než jen skleněná láhev a zátka, řekli jsme si, proč nespojit síly s nejrespektovanějšími lídry v oboru etiketování a jejich designu – Avery Dennison a LEONHARD KURZ – abychom zjistili, kam až můžeme posouvat kreativní inovace,” říká Gerard Albertí, generální ředitel Estal.

„A co kdybychom pozvali některé z nejlepších světových designérů obalů a udělali z toho platformu pro předvádění nových kreativních nápadů a zároveň budování inspirativní designérské komunity?“ dodává.

Značka Make a Mark bude představena na veletrhu Luxepack Monaco odhalením knihy s odvážnými a provokativními koncepty od 18 nejtvořivějších návrhářů obalů na světě. Kniha vyjde v limitované edici 2 000 výtisků a je první ze série Make a Mark. Na knihu navážou další plánované projekty, jejichž cílem je v příštích třech letech spojit značky, designéry a poskytovatele materiálů.

„Když spolupracujeme, jsme všichni inovativnější. A inovace jsou důležitější než kdy dříve. Naléhavá potřeba udržitelných obalů, postcovidová změna návyků nakupování a nabídka vína a lihovin praskající ve švech, to vše vyžaduje odvážné nové přístupy, od tvaru lahve přes materiál etikety až po design. Značka Make a Mark byla vytvořena, aby odstranila bariéry a poskytla nám více příležitostí ke spolupráci a inovacím,“ říká Vladimir Tyulpin, vedoucí segmentu trhu společnosti Avery Dennison – Wine & Spirits.

„Se skvělou synergií Make a Mark’s a s inspirací pro ty, kterých se to týká, chceme překonat hranice a umožnit nemožné věci,“ říká Stéphane Royère, vedoucí oddělení obalů a tisku v obchodní oblasti společnosti LEONHARD KURZ.

Důraz na udržitelnost, luxus a inovace

Některá z nejoceňovanějších studií obalového designu na celém světě se rozhodla vstoupit a být součástí projektu Make a Mark – Anagrama z Mexika, Boldrini & Ficcardi z Argentiny, Butterfly Cannon z Velké Británie, Chad Michael Studio z USA, Denomination z Austrálie, Dragon Rouge z Číny, JVD Estudio z Chile, MARK Studio z Jihoafrické republiky, Vlast ze Švédska, Pocket Rocket Creative z Velké Británie, RitaRivotti z Portugalska, Ruska Martín Associates z Německa a Španělska, SeriesNemo a Supperstudio ze Španělska, Servaire & Co a Studio Créa ‚Design z Francie, Smith Lumen a Spazio Di Paolo z Itálie.

Dostali zadání vyvinout koncept značky vína nebo lihoviny kombinující udržitelnost, luxus a inovace. Mohli svobodně realizovat své nejodvážnější nápady bez obvyklého omezení nákladů, krátkých termínů a požadavků klientů.

Mezi koncepty patří například značka vína, která čerpá energii a barvy z argentinského posunu k demokracii na začátku 80. let, značka whisky, která spojuje eleganci s uznáním krizí, jimž čelí sladká voda a oceány, accavite, který vzdává poctu sopečnému původu Sicílie a gin inspirovaný ikonickou televizní show Baywatch z 90. let, doplněnou o mini záchranný prostředek, který měří hladinu kapaliny v láhvi.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required