logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Udržitelná smršťovací fólie od Inovia Film Udržitelný typ materiálu, který využijí výrobci...
  • Mornflake Mighty Oats ve „100%“ recyklovatelném obalu Britská značka ovesných vloček...
  • Nová automatizovaná linka Prazdroje vytřídí přes 80 tisíc lahví za hodinu Prazdroj zprovoznil v...
  • Domorodé umění vypráví příběh značky na obalu Palmolive Agentura Tweak, která se zabývá designem...
  • Smurfit Kappa vyrobila dárkovou krabičku pro Horseshoe Gin Společnost Smurfit Kappa vytvořila...

Tesco uvádí na trh nové opakovaně použitelné a recyklovatelné nákupní tašky

5. srpna 2021
Udržitelnost 0
1099
Tesco uvádí na trh nové opakovaně použitelné a recyklovatelné nákupní tašky

Tesco uvádí na trh nové opakovaně použitelné a recyklovatelné nákupní tašky

Snahy společnosti Tesco o opakované používání obalů, kdykoli je to možné v souladu s firemní strategií udržitelnosti, jdou výrazně nad rámec samotných obalů produktů. Důkazem toho jsou i nové nákupní tašky, které jsou odolnější, takže je lze použít vícekrát a současně je lze plně recyklovat. Na výrobu nových nákupních tašek bude ročně použito 150 tun plastového odpadu z provozu obchodů Tesco.

Společnost Tesco upravila nabídku svých nákupních tašek. Od srpna nahradí plastové tašky na jedno použití novou variantou, která je vhodnější pro následnou recyklaci a zároveň bude zákazníkům sloužit déle. Nákupní tašky obsahující nejméně 20 % recyklovaného plastu, který pochází z vlastního provozu Tesco, zároveň byly tašky zesíleny, takže je lze použít vícekrát a pokaždé v nich odnést i více nákupů – byla zdvojnásobena maximální nosnost, a to až na 15 kg. Díky delší výdrži očekává firma, že v rámci svých provozoven ve střední Evropě (Česká republika, Slovensko a Maďarsko) prodá přibližně ročně o 22 milionů kusů tašek méně, což také přispěje ke snížení odpadu a snížení dopadu na naši planetu.

Recyklované a recyklovatelné tašky – krok správným směrem

„Vylepšili jsme naše nové nákupní tašky tak, aby je naši zákazníci mohli opakovaně používat, a zároveň unesou více nákupu. Jsme také hrdí na to, že nové tašky jsou, až doslouží, plně recyklovatelné a jsou také vyrobeny ze 100 % recyklovaného plastu, přičemž minimálně 20 % pochází z našeho vlastního provozu v Tescu. Nové tašky jsou také plně v souladu s naší strategií udržitelnosti – uzavíráme smyčku využíváním odpadu, který sami produkujeme tím, že jeho recyklací vytváříme nové produkty. Také jsme se zavázali, že do roku 2025 budou všechny naše obaly 100 % recyklovatelné – a tyto tašky jsou jednou z cest k tomuto cíli,“ vysvětluje Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco v ČR.

Tesco označuje recyklovatelnost tašek kruhovým symbolem na jejich spodní straně jako součást informací pro spotřebitele, čímž je vybízí k opakovanému použití tašek. Na konci své životnosti mohou zákazníci tašku jednoduše vytřídit, když jsou vhozeny do kontejnerů na plast. Dlouhodobou ambicí společnosti Tesco je vrátit všechny staré obaly zpět do oběhu v souladu se zásadami oběhového hospodářství a recyklovat je do nových obalů. Tesco již prodává papírové nákupní tašky nebo pytle na odpad, které jsou vyrobeny z provozního odpadu společnosti.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]

První automatizované zpracování použitých palet v Česku

První automatizované zpracování použitých palet v Česku Společnost HERUS provozuje více než rok první automatizovanou třídicí a opravárenskou linku použitých palet v České republice, a to ve své nové hlavní provozovně ve Zlíně – Malenovicích. A tak je díky této automatické lince HERUS první českou firmou, která odstartovala přechod od čistě manuální práce při zpracování […]

Dosáhněte lepších výsledků s přenosnými tiskárnami Brady

Dosáhněte lepších výsledků s přenosnými tiskárnami Brady Nové přenosné tiskárny etiket M610, M611 a M710 společnosti Brady přinášejí rychlost, všestrannost a odolnost pro špičkové značení kdykoli a kdekoli. Uživatelé se teď mají o co opřít, protože nové přenosné tiskárny Brady nabízejí nespočet možností pro návrh štítku dle vašich představ – prostřednictvím vestavěné klávesnice, na PC […]

Trendy udržitelnosti v obalovém průmyslu

Trendy udržitelnosti v obalovém průmyslu Trendem posledních let jsou ekologické a z hlediska výroby i udržitelné produkty. Jak ale vyvážit poměr mezi ekonomickou a ekologickou stránkou produkce prvotřídního značení v obalovém průmyslu, přispívající k vyšší kvalitě ovzduší a ochraně životního prostředí? Může jít o investice do moderních energetických systémů, technologických postupů a v neposlední řadě i používání alternativních […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required