
Nutella přichází s limitovanou edicí: Řekněte to vzkazem
Nutella spouští limitovanou edici, díky které mohou spotřebitelé rodině i přátelům ukázat, že jim na nich záleží. Stačí z mnoha variant vybrat dvě sklenice, přiložit je k sobě a vytvořit tak vzkaz, který vše řekne za vás.
Chcete originálně popřát k narozeninám, vyznat lásku nebo jen poděkovat? Se dvěma baleními pomazánky Nutella v limitované edici je to snadné. Osobní přání vytvoříte pomocí různorodých nápisů na etiketách. Sáhnout můžete po Thank you, I love you a Happy b-day a nakombinovat s oslovením My love, My friend nebo My dear. Stačí si jen vybrat ta správná slova a dát je přečíst těm, kterým chcete udělat radost.
„Hlavní myšlenkou této edice se vzkazy je spojit mezi sebou lidi, kteří se mají rádi. Dát jim možnost vyjádřit se nejen slovy, ale třeba právě milým dárkem,“ říká Barbora Šrutková, brand manažerka značky Nutella, a dodává: „Prodej limitované edice bude podpořen online kampaní a komunikací na sociálních sítích.“
Kampaň poběží od 17. května do 6. června 2021 v Česku a na Slovensku. Kromě Youtube, Facebooku a Instagramu se také objeví na vybraných českých a slovenských webech. Za realizací stojí agentura WMC Grey.