logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...
  • Náklady na zavedení zálohového systému přesáhnou podle Svazu obchodu pět miliard Zavedení...
  • Monster Energy uvádí na trh novou variantu nápoje Lewis Hamilton s nulovým obsahem cukru...
  • Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z...
  • Eviosys a Barilla spolupracují na nové nádobě na pesto Eviosys vytvořil nový obal pro prémiovou...

Chci ten obal! aneb Když obal motivuje ke koupi

21. dubna 2021
Domácí akce 0
1011
Chci ten obal! aneb Když obal motivuje ke koupi

Chci ten obal! aneb Když obal motivuje ke koupi

K základním funkcím obalu patří, aby zákazníka zaujal a stal se jedním z rozhodujících faktorů pro nákup příslušného zboží. V kamenném obchodě je to víceméně samozřejmost, ale jakou roli sehrává vzhled obalu v rámci online prodeje? Může být dokonce hlavním důvodem koupě? Uvedenému tématu se v rámci dalšího webináře z cyklu Obalko Overtime, který proběhl v pátek 16. dubna 2021, věnovali hned tři přednášející: Martin Bělík ze společnosti DataLine Technology a Jiří Havránek s Alešem Paulou z firmy Colognia press.

Praktické ukázky v první části webináře se týkaly webového portálu CoolCAN (www.coolcan.cz), který je novinkou na trhu. Zákazníci si na portálu můžou objednat plechovky piva nebo energetického nealko nápoje s jedinečným designem. Ten si navíc v případě zájmu sami vytvoří, a to podobným způsobem, jako je tomu například u již všeobecně známých fotoknih. Jde o zajímavý způsob, jak využít možností, které nabízí digitální tisk, a vytvořit personalizovaný produkt. Colognia press tak ve spolupráci s DataLine Technology rozšiřuje nabídku do segmentu B2C a rozvíjí produktovou skupinu rukávových etiket (shrink sleeves) včetně automatizovaného workflow objednávek.

Mezi hlavními výhodami digitálního tisku je možnost variabilních dat spolu s menšími tiskovými sériemi a tyto přednosti CoolCAN využívá. Ale nejen to. „Pomocí automatizovaného workflow ‚propadne‘ objednávka až ke stroji a první, kdo se dostane se zakázkou do styku, je tiskař. To je budoucí směr a vize, kam chceme směřovat. Tedy aby i naše další zakázky vstupovaly do tohoto automatizovaného formátu,“ vysvětlil Jiří Havránek, produktový manažer ve společnosti Colognia press. Rukávové etikety se po vytisknutí nasunou na plechovky a ve speciálním zařízení dochází pomocí tepla k jejich smrštění a vytvoření finálního produktu. Shrink sleeve dokonale přilne k plechovce a „okopíruje“ její profil.

Zmíněné řešení má ovšem přesah i do B2B segmentu a objemově větších zakázek. Shrink sleeve obaly mohou být kromě plechovek využity rovněž na lahvích vína či destilátů, a jde tak o atraktivní řešení pro jejich výrobce. „Zejména pro menší a střední vinařství je to určitě cesta, jak se odlišit od konkurence, což je v dnešní době pro úspěch na trhu klíčové,“ upozornil Aleš Paula, obchodní ředitel Colognia press. Podobným způsobem je řešení využitelné třeba i pro reklamní a eventové agentury.

Prostřednictvím digitálního tisku mohou být vytvořeny také například vícevrstvé etikety s podrobnými informacemi o produktu v několika jazycích. V případě čajů pro známého výrobce Sonnentor pak Colognia press realizovala potisk obalů na čajové sáčky s konkrétním (a vždy jiným) mottem pro každý den.

„Digitální tisk není jen o tom, že daná zakázka je malá a využívají se variabilní data, ale může jít o něco naprosto unikátního,“ poznamenal Martin Bělík, label & packaging manager ve společnosti DataLine Technology. V praxi se uplatňují mimo jiné sofistikované bezpečnostní prvky, neviditelné barvy, speciální barvy i mnoho dalších pokročilých řešení.

Webinář byl dostupný všem registrovaným účastníkům kongresu Obalko. Jeho záznam je k dispozici na webových stránkách www.obalko.cz/overtime.


Nezmeškejte další webinář v sérii Obalko Overtime. Už v pátek 30. dubna od 10 do 11 hodin!

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required