
Kongres Obalko 8 pokračuje sérií webinářů pod hlavičkou Obalko Overtime
Hybridní kongres Obalko 8, který se konal 27.–28. ledna 2021, nabídl obalovým profesionálům pravidelnou dávku inspirace. Bohužel online konference se nemůže vyrovnat fyzické akci v jedné oblasti: v možnosti diskutovat s řečníky o prezentovaných tématech. Proto jako pokračování kongresu nabízíme na jaře 2021 celou řadu webinářů pod hlavičkou Obalko Overtime.
Máte zájem o vstup na webinář?
Registrovaní účastníci kongresu Obalko 8 dostanou odkaz na webinář automaticky, ostatní se mohou jednoduše registrovat zde: https://obalko.cz/registrace/.
Webináře se dotknou toho nejlepšího z kongresu Obalko 8…
26. března 2021 od 10 do 11 hodin
DIGITÁLNÍ TISK A LASEROVÝ VÝSEK – ÚSPORA ČASU A OBROVSKÝ PROSTOR PRO KREATIVITU
Informacemi nabitý webinář vám prozradí, jak digitální tisk a laserový výsek mění při výrobě obalů zažité postupy. Seznamte se s výhodami nejmodernějších digitálních technologií a využijte naplno celý jejich potenciál. Kreativita, rychlost, flexibilita, úspora času a nákladů – na praktických příkladech vám Petr Kaczor z Thimm pack‘n‘display a Martin Goszler z grafické agentury Fiala & Šebek ukáží, jak digitální technologie otevírají zcela nové dimenze v oblasti výroby obalů.
Vystupující:
- Petr Kaczor, Thimm pack‘n’display
- Martin Goszler, Fiala & Šebek
16. dubna 2021 od 10 do 11 hodin
JÁ CHCI TEN OBAL! ANEB KDYŽ OBAL VÍTĚZÍ NAD OBSAHEM
Všichni víme, že obal musí zákazníky zaujmout a je jedním z faktorů rozhodnutí pro nákup příslušného zboží. V kamenném obchodě je to asi pro každého samozřejmost, ale má nějakou roli vzhled obalu pro online prodej? Nebo může být dokonce obal důvodem koupě?
Během online semináře vám dokážeme, že úloha obalu je důležitá i při prodeji zboží v klasickém eshopu. A nejvyšší úrovní, které lze dosáhnout, je to, když zákazník koupí zboží v podstatě jenom kvůli obalu. Prakticky se podíváme na portál CoolCAN, kde si můžete objednat plechovky piva nebo nealkoholického nápoje s unikátním designem. V druhé části semináře vám vysvětlíme, jaká cesta vede k vytvoření obdobného řešení třeba právě pro vaši značku.
Ke sledování webináře vás zvou Martin Bělík ze společnosti DataLine Technology a Aleš Paula a Jiří Havránek ze společnosti Colognia press.
Vystupující:
- Martin Bělík, DataLine Technology
- Aleš Paula, Colognia press
- Jiří Havránek, Colognia press
30. dubna 2021 od 10 do 11 hodin
OBALY V DOBĚ UDRŽITELNÉ
Mohou být plastové obaly udržitelné? Greiner packaging slušovice společně s Olmou jsou přesvědčeni, že ano. Greiner se již řadu let zabývá dopady svých výrobků na životní prostředí. Neúnavně se snaží své obaly vyvíjet a zdokonalovat, aby tyto dopady minimalizoval, ale zároveň zachoval jejich základní funkce. Ve společném webináři vám generální ředitelé obou společností – Ivo Benda a Martin Krystián – nastíní svůj pohled na udržitelnost obalů a ukážou vám, co spolu firmy pro životní prostředí již udělaly.
Vystupující:
- Martin Krystián, Olma
- Ivo Benda, greiner packaging slušovice
14. května 2021 od 10 do 11 hodin
UDRŽITELNOST V OBALECH – POHLED FMCG A RETAILU
Spotřebitelé žádají ekologické obaly a vyvíjí tlak jak na výrobce baleného zboží, tak i na maloobchodníky, aby jím nabídli výrobky v udržitelném balení. Jak na tento trend reagují výrobci a maloobchodníci? V tomto unikátním webináři, dva úvodní řečníci z lednového kongresu Obalko 8 – Pavel Komůrka, koordinátor inovace a udržitelnosti obalů ze skupiny Orkla (Vitana a Hamé), a Jaroslav Vodáček, CE Lead Packaging Manager společnosti Tesco Stores – budou diskutovat o svých pohledech na udržitelné obaly a o krocích, které jejich společnosti v tomto směru podnikají.
Vystupující:
- Pavel Komůrka, Orkla
- Jaroslav Vodáček, Tesco Stores
28. května 2021 od 10 do 11 hodin
MONOMATERIÁLOVÁ ŘEŠENÍ: SNOUBENÍ UDRŽITELNOSTI S FUNKČNOSTÍ A PRAKTIČNOSTÍ
Společně se zákazníky DZ Dražice a Franke se podařilo společnosti Smurfit Kappa vyvinout dva koncepty balení, které v plné míře eliminují polystyrenové výplně a při monomateriálovém řešení z vlnité lepenky poskytují ochranu baleným produktům. Jde o příklady obalů, kde se udržitelnost a ochrana přírody snoubí s funkčností a praktičností. Tento harmonický celek pak přináší užitek nejen zákazníkům v logistickém řetězci, ale i koncovým spotřebitelům.
Tato nová obalová řešení byla prezentována na kongresu Obalko v lednu. Nyní máte šanci podívat se na nový vývoj a možnosti monomateriálového řešení společně se zástupci dodavatele, ale i odběratele.
Vystupující:
- Jiří Rak, Smurfit Kappa
- Lukáš Formánek, DZ Dražice
Více informací o webinářích Obalko Overtime najdete na www.obalko.cz/overtime/.