logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes...
  • Mondi rozšiřuje spolupráci s německým výrobcem soli Südwestdeutsche Salzwerke AG (SWS), známým...
  • Spotřeba obalových materiálů z bioplastů poroste celosvětově přibližně o 10 % ročně. Do roku...
  • Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své...
  • Logistický sektor stojí na prahu zásadných zmien. Globálne dodávateľské reťazce čelia tlaku...

Obal je pocit na první pohled

12. prosince 2020
Komerční sdělení 0
2508
Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled

Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity.

Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. Díky nim se spotřebitelé mohou cítit inspirováni, zaujati a pozitivně naladěni. Ve společnosti CANPACK věříme, že způsob, jak produkt vypadá, zní i chutná, ovlivňuje, jak se spotřebitelé cítí při výběru konkrétní značky. Obal tak vytváří pověstný první dojem, který podnítí zájem a vede k uspokojení. Obal může být dokonce symbolem značky nebo poskytne unikátní zážitek sám o sobě. Každý den pracujeme na posouvání hranic toho, co je možné s obaly vytvořit: pro zákazníky, spotřebitele a planetu. Děláme to nejen díky našim inovativním technologiím, ale také díky zkušenostem se snižováním emisí uhlíku a odpadu. Jsme partnerem, kterého si naši zákazníci rádi zvolí.

Obal, který buduje zážitek se značkou

Při nákupu hraje obal zásadní roli. Drtivá většina nákupních rozhodnutí se děje až přímo před regálem. Nový produkt proto potřebuje výrazný a nezapomenutelný příběh – jedinečný design – aby vynikl v přeplněném obchodě a splnil nová očekávání. Díky neotřelému a inovativnímu pojetí mohou obaly vzbudit zájem a poskytnout nové možnosti – jedinečný vícesmyslový zážitek, který začíná nákupem a končí pocitem při použití obalu a produktu. Ve společnosti CANPACK využíváme inovativní technologie, řešení na míru, rozmanité povrchové úpravy, inkousty, tvary, tisková řešení a speciální efekty. Všechny úpravy děláme proto, abychom zkušenost se značkou posunuli na vyšší úroveň. A nejlépe se zapojením více smyslů.

Obal, který má menší dopad na životní prostředí

S rostoucími výzvami v oblasti udržitelnosti vstupují ekologické obaly do středu pozornosti většiny firem. Podle průzkumu britské pobočky PWC se 63 % respondentů domnívá, že odpovědnost za to, aby obaly nepoškozovaly životní prostředí, nesou výrobci potravin, nápojů a obalů. I ve společnosti CANPACK věříme, že výrobci obalů nesou spoluzodpovědnost za životní prostředí. Proto je každá část našeho výrobního procesu navržena tak, aby minimalizovala spotřeby energie, vody a surovin. Obchodním partnerům také poskytujeme naše odborné znalosti v oblasti snižování uhlíkové stopy a nakládání s odpady. Pomáháme jim sledovat jejich environmentální dopady a zvyšovat udržitelnost jejich značek a produktů. Věříme, že naše inovativní návrhy a řešení jim pomáhají plnit závazky v oblasti udržitelnosti.

Obal, který více podpoří byznys

Každý den vyrábíme 70 milionů plechovek pro nejznámější značky na světě. Ročně vytvoříme více než 5000 návrhů, které ovlivňují spotřebitele. Věříme, že v žádné fázi výrobního procesu se nesmějí ztratit potřeby zákazníka. Více než 30 let budujeme pevné vztahy a dlouhodobou tvůrčí spolupráci. Rozumíme rostoucím nárokům zákazníků, které podporujeme vysokou kvalitou našich produktů. Ve společnosti CANPACK klademe důraz na flexibilní a agilní přístupy k výrobě, které jednoznačně cílí na zákazníka. Abychom udrželi kvalitu, sledujeme více než 70 ukazatelů a technické týmy našich zákazníků se ročně účastní kolem 1300 auditů našich linek.

Úzkou spoluprací s našimi zákazníky v každé fázi výrobního procesu a neustálým posouváním hranic toho, co je možné, společně vytváříme příběhy, které podporují kreativitu a efektivitu značek. S inovativními technologiemi vylepšujeme způsob, jakým zákazníci zažívají příběh značky, a vytváříme hodnotu, která jde daleko za hranici samotného balení.


Každý den se snažíme posouvat hranice našich možností vytvářením obalů s ohledem na zákazníky, spotřebitele a životní prostředí.

Toho dosahujeme díky inovativním technologiím, aktivitám v oblasti snižování emisí oxidu uhličitého a odpadu a díky partnerské spolupráci s našimi zákazníky.


Kontakt:
Attila Szábo
General Manager
Tel.: +420 725 718 928
attila.szabo@canpack.com

kancelář CANPACK Czech:
Forstova 1596
349 01 Stříbro
www.canpack.com


Více o novém závodu společnosti CANPACK ve Stříbře si můžete přečíst zde:

https://www.svetbaleni.cz/2020/08/03/canpack-odstartoval-ve-stribre-vyrobu-plechovek-pro-plzensky-prazdroj/

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

 

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

FANUC nabízí udržitelná automatizační řešení pro všechny typy provozů

Automatizace výroby už dávno není složitá ani nedostupná. Díky společnosti FANUC může dnes automatizovat téměř každý podnik – jednoduše, efektivně a bez zbytečných nákladů. FANUC má více než 60 let zkušeností s vývojem robotů a systémů, které pomáhají firmám zvyšovat přesnost, produktivitu i kvalitu výroby. Mnoho lidí si stále myslí, že automatizace je drahá a […]

Vyšší kvalita tisku, kratší termíny. Stepa investuje do nové generace flexotisku Soma Optima 2

Společnost Stepa, český výrobce a zpracovatel papírových a obalových řešení, rozšiřuje své technologické kapacity o nový osmibarvový flexotiskový stroj Soma Optima 2. Instalace probíhá v závodě v Lanškrouně a ostrý provoz je plánován na začátek roku 2026. Nová technologie přináší výrazný posun v kvalitě, rychlosti a flexibilitě tisku – zejména u papírových materiálů s vyšší […]

Na trh přichází nová série strojů HQPP flexo Chroma X Pro

Koenig & Bauer Celmacch přichází s novou sérií High Quality Post-Print flexotiskových strojů Chroma X Pro. Tato inovovaná řada je výsledkem tříleté analýzy silných stránek a potenciálu nejvyšší výkonnostní řady flexotiskových strojů pro přímý potisk vlnité lepenky. Proč nová série Chroma X Pro? Nová série kombinuje stabilitu platformy Chroma High Tech s automatizací a výkonem […]

Syntegon představuje technologie a služby budoucnosti na veletrhu Fachpack

Na veletrhu Fachpack 2025 v Norimberku představí Syntegon v hale 1, stánek 257, jak lze výkonnou balicí technologii, komplexní služby a udržitelné procesy propojit do jednotného, uceleného přístupu. Od prvotního plánování přes uvedení do provozu až po neustálou optimalizaci provází společnost své zákazníky spolehlivě během celého životního cyklu stroje. V centru pozornosti stojí řešení služeb […]
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Web editor:
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Svět balení, který ve čtvrtek jednou za 14 dní přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění ze světa balení.



Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required