logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Ball postaví na Plzeňsku nový výrobní závod Společnost Ball, výrobce plně recyklovatelných...
  • Dobrá voda je třetí značkou Mattoni 1873, jež sjednotila barvu PET lahví kvůli lepší cirkularitě...
  • Mondi spustil ve Štětí nový stroj na výrobu speciálního kraftového a recyklovaného papíru pro...
  • Plzeňský Prazdroj Slovensko sa ešte viac zameria na vratné fľaše a recyklovateľnejšie plechovky...
  • Evian spolupracuje se známým designérem na nové podobě lahví vyrobených z rPET Vytříbený design...

Obal je pocit na první pohled

12. prosince 2020
Komerční sdělení 0
442
Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled

Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity.

Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. Díky nim se spotřebitelé mohou cítit inspirováni, zaujati a pozitivně naladěni. Ve společnosti CANPACK věříme, že způsob, jak produkt vypadá, zní i chutná, ovlivňuje, jak se spotřebitelé cítí při výběru konkrétní značky. Obal tak vytváří pověstný první dojem, který podnítí zájem a vede k uspokojení. Obal může být dokonce symbolem značky nebo poskytne unikátní zážitek sám o sobě. Každý den pracujeme na posouvání hranic toho, co je možné s obaly vytvořit: pro zákazníky, spotřebitele a planetu. Děláme to nejen díky našim inovativním technologiím, ale také díky zkušenostem se snižováním emisí uhlíku a odpadu. Jsme partnerem, kterého si naši zákazníci rádi zvolí.

Obal, který buduje zážitek se značkou

Při nákupu hraje obal zásadní roli. Drtivá většina nákupních rozhodnutí se děje až přímo před regálem. Nový produkt proto potřebuje výrazný a nezapomenutelný příběh – jedinečný design – aby vynikl v přeplněném obchodě a splnil nová očekávání. Díky neotřelému a inovativnímu pojetí mohou obaly vzbudit zájem a poskytnout nové možnosti – jedinečný vícesmyslový zážitek, který začíná nákupem a končí pocitem při použití obalu a produktu. Ve společnosti CANPACK využíváme inovativní technologie, řešení na míru, rozmanité povrchové úpravy, inkousty, tvary, tisková řešení a speciální efekty. Všechny úpravy děláme proto, abychom zkušenost se značkou posunuli na vyšší úroveň. A nejlépe se zapojením více smyslů.

Obal, který má menší dopad na životní prostředí

S rostoucími výzvami v oblasti udržitelnosti vstupují ekologické obaly do středu pozornosti většiny firem. Podle průzkumu britské pobočky PWC se 63 % respondentů domnívá, že odpovědnost za to, aby obaly nepoškozovaly životní prostředí, nesou výrobci potravin, nápojů a obalů. I ve společnosti CANPACK věříme, že výrobci obalů nesou spoluzodpovědnost za životní prostředí. Proto je každá část našeho výrobního procesu navržena tak, aby minimalizovala spotřeby energie, vody a surovin. Obchodním partnerům také poskytujeme naše odborné znalosti v oblasti snižování uhlíkové stopy a nakládání s odpady. Pomáháme jim sledovat jejich environmentální dopady a zvyšovat udržitelnost jejich značek a produktů. Věříme, že naše inovativní návrhy a řešení jim pomáhají plnit závazky v oblasti udržitelnosti.

Obal, který více podpoří byznys

Každý den vyrábíme 70 milionů plechovek pro nejznámější značky na světě. Ročně vytvoříme více než 5000 návrhů, které ovlivňují spotřebitele. Věříme, že v žádné fázi výrobního procesu se nesmějí ztratit potřeby zákazníka. Více než 30 let budujeme pevné vztahy a dlouhodobou tvůrčí spolupráci. Rozumíme rostoucím nárokům zákazníků, které podporujeme vysokou kvalitou našich produktů. Ve společnosti CANPACK klademe důraz na flexibilní a agilní přístupy k výrobě, které jednoznačně cílí na zákazníka. Abychom udrželi kvalitu, sledujeme více než 70 ukazatelů a technické týmy našich zákazníků se ročně účastní kolem 1300 auditů našich linek.

Úzkou spoluprací s našimi zákazníky v každé fázi výrobního procesu a neustálým posouváním hranic toho, co je možné, společně vytváříme příběhy, které podporují kreativitu a efektivitu značek. S inovativními technologiemi vylepšujeme způsob, jakým zákazníci zažívají příběh značky, a vytváříme hodnotu, která jde daleko za hranici samotného balení.


Každý den se snažíme posouvat hranice našich možností vytvářením obalů s ohledem na zákazníky, spotřebitele a životní prostředí.

Toho dosahujeme díky inovativním technologiím, aktivitám v oblasti snižování emisí oxidu uhličitého a odpadu a díky partnerské spolupráci s našimi zákazníky.


Kontakt:
Attila Szábo
General Manager
Tel.: +420 725 718 928
attila.szabo@canpack.com

kancelář CANPACK Czech:
Forstova 1596
349 01 Stříbro
www.canpack.com


Více o novém závodu společnosti CANPACK ve Stříbře si můžete přečíst zde:

https://www.svetbaleni.cz/2020/08/03/canpack-odstartoval-ve-stribre-vyrobu-plechovek-pro-plzensky-prazdroj/

Související články:

Dobrá recyklovatelnost pro kombinovaný obal K3 s trhací lištou (tzv. tear tab) Jak vypadá udržitelný plastový obal? Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Canpack odstartoval ve Stříbře výrobu plechovek pro Plzeňský Prazdroj

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok