
10 nejčtenějších článků na webu Svět balení za měsíc listopad 2020
Listopad jsme strávili v druhém lockdownu. Zavřely se všechny volnočasové provozovny, a tak se více četlo! I my jsme na webu časopisu Svět balení zaznamenali 9% nárůst v čtenosti. O které články měli návštěvníci našeho webu největší zájem?
-
Rozbalíme to s Ondřejem Postránským, ředitelem strategického marketingu Mattoni 1873
-
Jägermeister s novou etiketou pomáhá zachránit noční život
-
Svítící etiketa dodává vánočním likérům Marks & Spencer kouzlo
-
KitKat nahrazuje své ikonické logo recyklačním symbolem, aby podpořil správné třídění
-
Sto let Božkova připomíná Republica vodka a kávový rum
-
Nápojový průmysl sází na biologicky rozložitelné a papírové lahve
-
20 let, 20 pohledů: Mléčné výrobky – Někteří spotřebitelé budou chtít bezobalové řešení, jiní extrémně propracované obaly
-
Charitativní Aukční lahve Pilsner Urquell pro Centrum Paraple po deváté
-
20 let, 20 pohledů: Potraviny – Přechod k monomateriálům je více než znatelný
-
Průzkum CVVM: Většina lidí neřeší, v jakém obalu kupuje potraviny