logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Ball postaví na Plzeňsku nový výrobní závod Společnost Ball, výrobce plně recyklovatelných...
  • Dobrá voda je třetí značkou Mattoni 1873, jež sjednotila barvu PET lahví kvůli lepší cirkularitě...
  • Mondi spustil ve Štětí nový stroj na výrobu speciálního kraftového a recyklovaného papíru pro...
  • Plzeňský Prazdroj Slovensko sa ešte viac zameria na vratné fľaše a recyklovateľnejšie plechovky...
  • Evian spolupracuje se známým designérem na nové podobě lahví vyrobených z rPET Vytříbený design...

KitKat nahrazuje své ikonické logo recyklačním symbolem, aby podpořil správné třídění

3. listopadu 2020
Inspirace ze světa balení 0
445
KitKat nahrazuje své ikonické logo recyklačním symbolem, aby podpořil správné třídění

KitKat nahrazuje své ikonické logo recyklačním symbolem, aby podpořil správné třídění

Značka KitKat v Austrálii zahájila kampaň na podporu třídění nazvanou „Dejte planetě pauzu“. Nový průzkum společností Nestlé totiž upozornil na některé mylné představy spotřebitelů o recyklaci měkkých plastů. Z analýzy vyplývá, že většina Australanů (80 %) by ráda správně třídila své odpadky, ale téměř polovina národa (48 %) třídí špatně.

Australský KitKat dočasně nahradil své logo na obalu, aby povzbudil a vzdělával spotřebitele k správnému třídění měkkých plastů přímo v obchodech. Vedoucí marketingu cukrovinek australské pobočky společnosti Nestlé, Joyce Tan, vysvětluje motivaci kampaně: „Značka KitKat je synonymem přestávek. Chceme s Australany spolupracovat, abychom jim pomohli „dát planetě pauzu“ a správně třídit jejich měkké plasty.“

A dodává: „Víme, že Australané mají při třídění dobré úmysly, ale náš výzkum ukazuje, že bohužel více než třetina z nás (37 %) buď zapomene odhodit své měkké plasty v supermarketu, nebo je obtěžuje vzít je zpět do obchodu, nebo je nemá kde doma dočasně uložit. Abychom povzbudili každého ke správnému třídění a k odevzdání obalů od KitKat a dalších měkkých plastů do nádob REDcycle, proměnili jsme naši ikonickou tyčinku na připomenutí, které Australané nemůžou ignorovat! Zavedením systému, jako je uložení měkkých plastů do opakovaně použitelné nákupní tašky, dokud se nevrátíte zpět do supermarketu, vám pomůže třídit více měkkých plastů – a tím dát planetě pauzu.“

Průzkum zadaný společností Nestlé také ukazuje, že každý čtvrtý Australan si neuvědomuje, že lze recyklovat měkké plasty, jako je třeba obal od čokolády nebo lízátka, a dalších 17 % si neuvědomuje, že měkké plasty je třeba recyklovat jinak než ostatní tříděný plast. Recyklovatelné měkké plasty, které tvoří 20 % objemu odpadkových košů domácností, nakonec končí kvůli nesprávnému umístění do běžných třídicích nebo odpadkových košů na skládce.

Tyčinky KitKat v limitované edici mají recyklační symbol a explicitní výzvu k odevzdání jejich obalů do nádob REDcycle, které jsou umístěny ve většině hlavních australských supermarketů. Nejenže tyto plasty neskončí na skládkách, ale po recyklaci mohou být použity jako cenný zdroj pro výrobu užitečných předmětů, jako jsou lavičky nebo ploty.

Podívejte se na televizní reklamu podporující kampaň:

Související články:

Coca-Cola Švédsko představila nové etikety na podporu cirkulární ekonomiky Brčka od McDonald’s si jdou zaplavat – udržitelně! Alnatura se rozhodla pro opakovaně použitelné obaly Toppan bojuje proti jednorázovým plastům tubou z papíru

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok