
Láhev Kláštorná Kalcia zvítězila na Global Water Drinks Awards
Kláštorná Kalcia minulý týden zvítězila v mezinárodní soutěži balených vod Global Water Drinks Awards 2020 v kategorii Best in PET, a uspěla tak jako jediná z česko-slovenského regionu. Odborná porota ocenila inovativní design a unikátní tvar lahve z ekologicky šetrného 100 % rPET, který dobře padne do ruky. Kromě toho se Kláštorná Kalcia stala i finalistou v kategorii Best Natural Sparkling Water.
Společnost Kofola se rozhodla před několika lety koupit chátrající fabriku v Kláštoře pod Znievom a oživit výrobu kvalitní slovenské minerální vody. Podařilo se a Kláštorné vdechla nový život. „Když jsme vodu Kláštorná Kalcia v roce 2019 uváděli na slovenský trh, chtěli jsme, aby zaujala nejen svým výjimečným obsahem plným vápníku a hořčíku a svou chutí, ale také designem láhve a typem použitého materiálu na její výrobu. Podařilo se nám přinést skutečně unikátní design, který nadchl nejen naše spotřebitele, ale i samotnou porotu na Global Water Drinks Awards,“ hodnotí úspěch Ivana Králiková, senior brand manažerka pro značku Kláštorná Kalcia.
„Lokální přístup k našemu vodnímu portfoliu přináší světový ohlas. Těší nás to a pracujeme dál, protože v inovační mapě našich československých vodních značek Rajec, Kláštorná Kalcia, Ondrášovka a Korunní máme připraveno ještě mnoho překvapení,“ přibližuje strategii portfolia vod společnosti Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko.
Kvalita a design balení Kláštorné Kalcia byly vedle unikátního složení minerální vody klíčovým požadavkem týmu, který připravoval znovuzrození značky a její následné uvedení na český trh. V souladu s dlouhodobou snahou společnosti o ohleduplný přístup k životnímu prostředí vybrali láhev z recyklovaného plastu, tedy rPETu, který šetří nejen suroviny, ale jeho výroba uvolňuje podle odborníků o 90 % méně emisí CO2 do ovzduší. Unikátní design lahve Kláštorná Kalcia nese podpis slovenského designéra Martina Turzíka.
Pokud vás příběh tohoto úspěšného obalu zajímá, můžete si můžete poslechnout exkluzivní případovou studii na kongresu Obalko, který se koná živě v hotelu Aquapalace Hotel Prague a/nebo online, a to v novém termínu 27. 1. 2021.