logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Ball postaví na Plzeňsku nový výrobní závod Společnost Ball, výrobce plně recyklovatelných...
  • Dobrá voda je třetí značkou Mattoni 1873, jež sjednotila barvu PET lahví kvůli lepší cirkularitě...
  • Mondi spustil ve Štětí nový stroj na výrobu speciálního kraftového a recyklovaného papíru pro...
  • Plzeňský Prazdroj Slovensko sa ešte viac zameria na vratné fľaše a recyklovateľnejšie plechovky...
  • Evian spolupracuje se známým designérem na nové podobě lahví vyrobených z rPET Vytříbený design...

Sto let Božkova připomíná Republica vodka a kávový rum

20. října 2020
Reporty z obalového trhu 0
677
Sto let Božkova připomíná Republica vodka a kávový rum

Sto let Božkova připomíná Republica vodka a kávový rum

Při příležitosti oslavy 100 let od svého vzniku představila značka Božkov dvě novinky. V kategorii vodek přichází s novým produktovým konceptem, jímž je vodka z cukrové třtiny. Současně likérka rozšiřuje svou nabídku v kategorii rumů, a to o rumový elixír Božkov Republica Espresso. Etikety obou novinek vznikly ve spolupráci s agenturou Fiala&Šebek a dodavatelem lahví je společnost O-I.

Božkov Republica Vodka se od ostatních vodek odlišuje použitím cukrové třtiny původem z Guatemaly, která se vyznačuje jemnou nasládlostí. „Navazujeme tak na řemeslný fortel a um typický pro značku Božkov, zároveň právě cukrová třtina představuje určité pojítko s rumovým světem,“ vysvětluje Michal Jakl, group brand manager značky Božkov. Cukrová třtina se při přípravě tohoto nápoje několikanásobně destiluje a filtruje.

Druhou novinkou je Božkov Republica Espresso. Spojením karibských rumů a kávového extraktu ze stoprocentní guatemalské Arabiky vzniká 35% rumový elixír Božkov Republica Espresso ořechově hnědé barvy. Kombinuje se v něm jemně nahořklá, plná a ovocná chuť kávy Arabika spolu s nasládlými chuťovými tóny karibských rumů.

„Rum a káva představují přirozené spojení, které mají čeští spotřebitelé obecně rádi. Zároveň káva nabývá v současné době na popularitě a rumový elixír Božkov Republica Espresso tento trend reflektuje,“ komentuje vznik druhé novinky Michal Jakl a k oběma produktům dodává: „Věříme, že se skvělá chuť, doplněná o atraktivní cenovou propozici, trefí do vkusu široké skupiny spotřebitelů.“

 

Související články:

Prodeje antimikrobiálních razítek jdou nahoru Pomoc Mondi se zaměřuje na organizace v okolí závodu Lahve a plechovky nevyvážily propad ontradu Soutěž Makro Vinař roku 2020 zná vítěze, prvenství získal Milan Sůkal z Nového Poddvorova

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok