logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Studio Butterfly Cannon stojí za limitovanou edicí láhví pro Stoli Vodku Designová poradenská...
  • Náklady na zavedení zálohového systému přesáhnou podle Svazu obchodu pět miliard Zavedení...
  • Monster Energy uvádí na trh novou variantu nápoje Lewis Hamilton s nulovým obsahem cukru...
  • Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z...
  • Eviosys a Barilla spolupracují na nové nádobě na pesto Eviosys vytvořil nový obal pro prémiovou...

Stella Artois uvede na trh novou lahev

12. října 2020
Design 0
1279
Stella Artois uvede na trh novou lahev

Stella Artois uvede na trh novou lahev

Prémiová značka belgického piva Stella Artois přichází  s nejvýraznější kampaní posledních let. V závěru roku navíc na český trh uvede pivo v nové lahvi. Cílem je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, který je spojen se specifickým servírovacím rituálem.

Držitel titulu „Nejlepší mezinárodní ležák“ v soutěži World Beer Awards 2019 využívá v Česku v rámci kampaně „The Life Artois“ různé outdoorové formáty, tištěná média i digitál včetně sociálních sítí. „Letošní kampaň je identická pro všechny země světa, kde je Stella Artois konzumentům dostupná. Jako již tradičně navazuje na výjimečnost svých kampaní, které jsou pro značku typické již několik dekád. Opět vybočuje z tradičního pojetí komunikace v pivovarském segmentu a dokazuje, že se nebojí nových výzev a trendů,“ informuje manažerka značky Denisa Findejsová s tím, že v následujících letech na kampaň opírající se o ilustrované vizuály značka naváže.

Nová lahev – tradiční, ale moderní

„Komunikační kampaň předchází uvedení nové lahve o objemu 0,33 l pro kanály off-trade i on-trade, které proběhne v závěru roku. V té době již bude probíhat druhá vlna komunikace zaměřená na období Vánoc, s nímž je příběh belgické pivní hvězdy nerozlučně spjat,“ přibližuje Findejsová s odkazem na latinský výraz „stella“ pro hvězdu. „Díky svěží chmelové hořkosti a jemnému suchému doznívání je ideální pro párování piva s jídlem. Nejen kvůli tomu, ale také díky své eleganci, se velice často objevuje na vánočních tabulích domácností po celém světě,“ dodává.

Stejně jako u předchozí verze lahve Stella Artois 0,33 l je využito zelené sklo. Nová lahev je výrazně zdobnější s dekorativními prvky pod hrdlem vytvořené technologií embossing. Čelní stranu zdobí vyražená pečeť odkazující na prémiovost a původ značky. Oproti původní lahvi je uprostřed té nové minimalističtější papírová etiketa, které dominuje tradiční logo. Přebal hrdla a víčka již není jednobarevný v bílém provedení, ale vršku dominuje zlatá barva připomínající jiskrnou barvu prémiového ležáku uvnitř.

Chlouba belgického pivovarnictví

Historie piva Stella Artois se začala psát v roce 1366. V té době v belgickém městě Leuven vzkvétal nejen obchod, ale také pivovarnictví a tamní pivovar „Den Hoorn“ byl jedním z významných plátců daní do městské kasy. Od 15. století k prosperitě vlámského města přispívala také univerzita, jejíž studenti rychle získali pověst milovníků piva. Dne 15. června 1717, byl pivovar „Den Hoorn“ prodán Sebastienu Artois a od tohoto momentu je jméno Artois spojováno s městem Leuven i pivovarem. Stella získala své jméno v roce 1926, jelikož pivo uvařené na počest Vánoc bylo obzvláště jiskřivé – proto Stella, latinský výraz pro hvězdu.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Veletrh CCE International 2023 se blíží

Veletrh CCE International 2023 se blíží CCE International, 6. mezinárodní veletrh výrobků z vlnité a skládané lepenky, znovu otevře své brány od 14. do 16. března 2023 v německém Mnichově. Jako jediný evropský veletrh produktů pro výrobu a zpracování vlnité a kartonové lepenky je CCE International významným místem setkání odborníků z tohoto odvětví. Veletrh nabízí […]

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu

Případová studie: Společnost Lindt nahrazuje plasty vítězným obalem z kartonu Společnost Lindt & Sprüngli GmbH vyvinula ve spolupráci s Cardbox Packaging Wolfsberg GmbH nový úspěšný obal na své čokoládové berušky. Balení čokoládových berušek už tak nenajdeme v plastovém obalu, ale v kompletně recyklovatelném kartonovém obalu, který má podporovat udržitelnost, a zároveň si uchovává atraktivní vzhled pro spotřebitele.  Přidaná hodnota obalu spočívá také […]

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností

Řešení jménem Agilox: chytré manévry mezi regály s naprostou přesností Příští rok v únoru uplyne přesně 30 let od chvíle, kdy na trh vstoupila společnost Amtech. A za tři dekády se na něm zabydlela víc než viditelně – ve svém oboru se vyšvihla mezi elitu. Od prvotních dodávek jednotlivých technologických zařízení se postupně propracovala ke […]

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky!

Vepak uvádí na trh Bag in Box sáčky! Společnost Vepak, český výrobce plastových obalových materiálů, uvedla do provozu novou linku na výrobu Bag in Box sáčků. Firma s dlouholetou tradicí a stabilním místem na trhu se snaží neustále rozvíjet a technologicky posouvat. Inovativní technologie umožnují vyrábět velmi kvalitní fólie a sáčky, dle přání zákazníků, při […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required