logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Společnost Mars zkouší ve Velké Británii papírové obaly Po úspěšném zavedení v Austrálii...
  • Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km...
  • Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger Skupina Geis...
  • S vlnitou lepenkou si rozumí e-shopy i automobilky Zájem o obalová řešení z vlnité lepenky...
  • SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky Zcela novou továrnu na obaly z vlnité...

Stella Artois uvede na trh novou lahev

12. října 2020
Design 0
1376
Stella Artois uvede na trh novou lahev

Stella Artois uvede na trh novou lahev

Prémiová značka belgického piva Stella Artois přichází  s nejvýraznější kampaní posledních let. V závěru roku navíc na český trh uvede pivo v nové lahvi. Cílem je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, který je spojen se specifickým servírovacím rituálem.

Držitel titulu „Nejlepší mezinárodní ležák“ v soutěži World Beer Awards 2019 využívá v Česku v rámci kampaně „The Life Artois“ různé outdoorové formáty, tištěná média i digitál včetně sociálních sítí. „Letošní kampaň je identická pro všechny země světa, kde je Stella Artois konzumentům dostupná. Jako již tradičně navazuje na výjimečnost svých kampaní, které jsou pro značku typické již několik dekád. Opět vybočuje z tradičního pojetí komunikace v pivovarském segmentu a dokazuje, že se nebojí nových výzev a trendů,“ informuje manažerka značky Denisa Findejsová s tím, že v následujících letech na kampaň opírající se o ilustrované vizuály značka naváže.

Nová lahev – tradiční, ale moderní

„Komunikační kampaň předchází uvedení nové lahve o objemu 0,33 l pro kanály off-trade i on-trade, které proběhne v závěru roku. V té době již bude probíhat druhá vlna komunikace zaměřená na období Vánoc, s nímž je příběh belgické pivní hvězdy nerozlučně spjat,“ přibližuje Findejsová s odkazem na latinský výraz „stella“ pro hvězdu. „Díky svěží chmelové hořkosti a jemnému suchému doznívání je ideální pro párování piva s jídlem. Nejen kvůli tomu, ale také díky své eleganci, se velice často objevuje na vánočních tabulích domácností po celém světě,“ dodává.

Stejně jako u předchozí verze lahve Stella Artois 0,33 l je využito zelené sklo. Nová lahev je výrazně zdobnější s dekorativními prvky pod hrdlem vytvořené technologií embossing. Čelní stranu zdobí vyražená pečeť odkazující na prémiovost a původ značky. Oproti původní lahvi je uprostřed té nové minimalističtější papírová etiketa, které dominuje tradiční logo. Přebal hrdla a víčka již není jednobarevný v bílém provedení, ale vršku dominuje zlatá barva připomínající jiskrnou barvu prémiového ležáku uvnitř.

Chlouba belgického pivovarnictví

Historie piva Stella Artois se začala psát v roce 1366. V té době v belgickém městě Leuven vzkvétal nejen obchod, ale také pivovarnictví a tamní pivovar „Den Hoorn“ byl jedním z významných plátců daní do městské kasy. Od 15. století k prosperitě vlámského města přispívala také univerzita, jejíž studenti rychle získali pověst milovníků piva. Dne 15. června 1717, byl pivovar „Den Hoorn“ prodán Sebastienu Artois a od tohoto momentu je jméno Artois spojováno s městem Leuven i pivovarem. Stella získala své jméno v roce 1926, jelikož pivo uvařené na počest Vánoc bylo obzvláště jiskřivé – proto Stella, latinský výraz pro hvězdu.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte nejnovější newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Vítejte v Mondi Bupak

Vítejte v Mondi Bupak Mondi Bupak sídlí v Českých Budějovicích – v srdci jižních Čech, 150 km jižně od Prahy a 200 km severozápadně od Vídně. Vyrábíme vlnitou lepenku, která se v našem integrovaném výrobním závodě mění na obalová řešení z vlnité lepenky. Zaměřujeme se zejména na výrobu vysoce kvalitních krabic z vlnité lepenky, jež […]

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger

Společnost Geis přebírá většinový obchodní podíl ve společnosti Quehenberger Skupina Geis vstupuje do společnosti Quehenberger Logistics (Augustin Quehenberger Group GmbH) a se zpětnou platností od 1. ledna 2023 přebírá většinový podíl ve výši 66 % obchodních podílů. Zbývajících 34 % drží předchozí většinový vlastník Christian Fürstaller, který bude nadále řídit podnik ve stávající organizační formě a se […]

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky

SAPRIL postaví nový závod na výrobu obalů z vlnité lepenky Zcela novou továrnu na obaly z vlnité lepenky postaví česká společnost SAPRIL, která již více než dvacet let působí na trhu s obalovými materiály. Od města Most k tomu získala pětihektarový pozemek v průmyslové zóně Joseph. Prodej pozemku schválilo zastupitelstvo města Mostu. SAPRIL (jenž je […]

Obaly: Biomasa v hlavní roli

Obaly: Biomasa v hlavní roli Současný trend k udržitelnosti vede mnohdy k inovativním postupům při výrobě papíru. Papírna Aloisov a.s., která je jediným výrobcem trávového papíru v České republice, posunula tuto hranici ještě dále. Ve spolupráci s několika výzkumnými pracovišti vyvinula papír ze slámy a listí. Výrobek splňuje veškerá mechanicko-fyzikální kritéria, potřebná pro využití v obalovém průmyslu. Vznikají tak například papírové […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required