Cocoon připravil ilustrace pro limitovanou edici Becherovky
Turistů není v České republice mnoho, ale nyní mají o důvod víc přijet a odvézt si oblíbený suvenýr v pozměněné podobě. Řeč je o značce bylinného likéru Becherovka. Výrobce vytvořil speciální limitovanou edici s etiketami zobrazujícími dvě česká města: vznikly výtvarné designy na téma Prahy, do které míří nejvíce zahraničních turistů, a Karlových Varů, domovského města tohoto likéru.
Povedené ilustrace pracují především s modrými – pro značku typickými – tóny v kombinaci se žlutými a zlatými akcenty. Styl ilustrace je navržen v souladu s přírodním původem a originalitou Becherovky. Etiketa je zpracována s důrazem na detail a promítá se v ní i tradice spojená s likérem. Edice Praha zachycuje typické dominanty hlavního města, stejně tak na edici Karlovy Vary je znázorněna koláž charakteristických prvků a budov nejznámějšího českého lázeňského města.
Podle výrobce byly etikety Becherovka Cities navrženy tak, aby na první pohled zaujaly výtvarným zpracováním, staly se ozdobou ikonické lahve a atraktivním dárkem, suvenýrem nebo sběratelským kouskem. Limitovaná edice je k dostání pouze ve vybraných prodejnách..
Originální ilustrace jsou inspirovány novou vizuální identitou Becherovky a byly vytvořeny studiem Cocoon Prague.

