logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí akce
    • Zahraniční akce
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Webináře OBALKO Overtime
    • Report z kongresu OBALKO 8
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Prodej baleného piva Prazdroje roste, dopad obalů na životní prostředí klesá Místo čepovaného...
  • Vratné lahve jdou vstříc trendu online nakupování a spouští vlastní e-shop Firma Vratné lahve,...
  • Design Watch: Pop Stone Gin s povedenou etiketou Design Watch je speciální rubrikou časopisu...
  • Versalis uvádí na trh nový produkt vyrobený ze 75 % z postspotřebitelského polystyrenu Versalis,...
  • Obaly pro automotive cílí na udržitelnost i efektivitu Důraz na udržitelnost, v níž odvětví...

Vstup do nového segmentu signalizuje Hollandia i pomocí balení

7. září 2020
Inovace 0
707
Vstup do nového segmentu signalizuje Hollandia i pomocí balení

Vstup do nového segmentu signalizuje Hollandia i pomocí balení

Září je příležitostí pro novinky. Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšířila své produktové portfolio o mléčné Duo Dezerty. Poprvé za svou existenci mlékárna vstupuje mimo segment čistě jogurtových výrobků.

Rozkročení k novému portfoliu signalizuje obal Duo Dezertů, který se od ostatních výrobků Hollandia výrazně liší. „Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U Duo Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda. Balení všech nových produktů má hmotnost 150 gramů.

Duo Dezert Hollandia kombinuje vždy dvě chutě, mlékárna přitom novinku uvádí na trh ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.

Hollandia chce nový výrobek podpořit i reklamními televizními spoty. Kampaň se ponese v duchu hesla Záleží na potěšení a dvě varianty spotů poběží od září do října.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Kongres OBALKO 8 inspiroval stovky obalových profesionálů online

Kongres OBALKO 8 inspiroval stovky obalových profesionálů online Osmý ročník českého a slovenského obalového kongresu OBALKO se konal ve dnech 27.–28. ledna 2021 a nabídl bohatý program. Více než 40 řečníků inspirovalo české a slovenské obalové profesionály v rámci dvou desítek prezentací, případových studií a panelových diskuzí. Přednášející živě prezentovali v hotelu Aquapalace Hotel Prague […]

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required