![Vstup do nového segmentu signalizuje Hollandia i pomocí balení](https://www.svetbaleni.cz/wp-content/uploads/2020/09/Hollandia_duo_web-620x348.png)
Vstup do nového segmentu signalizuje Hollandia i pomocí balení
Září je příležitostí pro novinky. Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšířila své produktové portfolio o mléčné Duo Dezerty. Poprvé za svou existenci mlékárna vstupuje mimo segment čistě jogurtových výrobků.
Rozkročení k novému portfoliu signalizuje obal Duo Dezertů, který se od ostatních výrobků Hollandia výrazně liší. „Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U Duo Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ řekl marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda. Balení všech nových produktů má hmotnost 150 gramů.
Duo Dezert Hollandia kombinuje vždy dvě chutě, mlékárna přitom novinku uvádí na trh ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.
Hollandia chce nový výrobek podpořit i reklamními televizními spoty. Kampaň se ponese v duchu hesla Záleží na potěšení a dvě varianty spotů poběží od září do října.