logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Pilotní projekt opětovně použitelné Nutella sklenice bude zahájen ve Francii Skupina Ferrero...
  • Češi a Slováci si odnesli 14 ocenění WorldStar Packaging Awards 2021 Světová obalová organizace...
  • Projekty podpořené z Operačního programu Životní prostředí sníží používání jednorázových plastů...
  • Udržitelnost obalů hraje prim i na kongresu OBALKO 8 Udržitelnost je v současné době bezesporu...
  • O krok bližšie k zálohovaniu PET fliaš, poznáme správcu zálohovania Správca zálohového systému...

Coca-Cola a Heineken zavedou udržitelné multipacky

2. září 2020
Udržitelnost 0
632
Coca-Cola a Heineken zavedou udržitelné multipacky

Coca-Cola a Heineken zavedou udržitelné multipacky

Snaha vzdát se závislosti na jednorázových plastech přiměla některé světové výrobce nápojů přijít s novými designy sekundárních obalů. Přechod k lepenkovým držákům multipacků plechovek je nejnovější strategií v udržitelnějším balení.

Coca-Cola European Partners zavede jako první v Evropě technologii CanCollar®

Coca-Cola European Partners (CCEP) uvede v listopadu 2020 na trh na Baleárských ostrovech lepenkový držák multipacků plechovek CanCollar®. Nové recyklovatelné řešení s certifikací PEFC nahradí aktuální produkt Hi-Cone. CanCollar se vyrábí způsobem, který nevyžaduje použití lepidla. Minimalistický, ale robustní lepenkový držák je tvořen patentovaným designem zubů a pevnost za mokra zajišťuje lepenka CarrierKote®. CarrierKote obsahuje až 15 % recyklovaných vláken. Povrch CanCollar lze potisknout, aby se posílily prvky značky.

 

Díky spolupráci s výrobcem držáků CanCollar firmou WestRock společnost CCEP ušetří více než 18 tun plastu ročně. Na podporu této iniciativy CCEP investovala 2,6 milionu eur do svého závodu v Barceloně.

Joe Franses, viceprezident pro udržitelnost ve společnosti Coca-Cola European Partners, uvádí: „Dohoda se společností WestRock je příkladem našeho jasného závazku snížit množství plastů v našich druhotných obalech. Do konce roku 2020 odstraníme z našich sekundárních obalů v západní Evropě více než 4 000 tun těžko recyklovatelného plastu. Dokážeme to díky inovativním obalovým řešením, jako je například CanCollar.“

Dwayne Irvin, vice president of enterprise solutions ve WestRock, dodává: „Jsme hrdí na naše dlouhodobé partnerství se společností Coca-Cola. Již 70 let podporujeme společnost Coca-Cola v zavádění inovací na globální trhy s nápoji. CanCollar je nejnovější iniciativa podporující vizi společnosti Coca-Cola vytvořit svět bez odpadu.“

Heineken to umí bez plastů s držákem Green Grip

Heineken UK nezůstává pozadu a zavede pro celé své portfolio piva a ciderů v plechu lepenkové držáky multipacků Green Grip. Instalaci nového balicího stroje bohužel brzdily provozní překážky v důsledku koronavirové pandemie.  Tým v továrně v Manchesteru musel s italskými inženýry na procesu instalace spolupracovat vzdáleně pomocí virtuálních technologií a školení k bezpečné obsluze zařízení proběhlo díky chytrým brýlím.

Green grip je nyní k vidění u multipacků plechovek pivních značek Heineken, Foster’s a Kronenbourg 1664, a v příštím roce bude uveden do širšího sortimentu. Heineken přechodem ze smršťovací fólie na Green Grip eliminuje více než 517 tun plastu ročně, což odpovídá 94 milionům plastových tašek. Marketingový ředitel Heinekenu UK Michael Gillane nazval Green Grip „a game changerem“, který „lze ročně použít na stovkách milionů plechovek“.

V březnu 2021 nainstaluje Heineken UK stejné zařízení do svých provozoven v Tadcasteru a Herefordu.

A připomínáme, že nizozemský pivovar Royal Grolsch zavedl podobné udržitelné řešení TopClip od společnosti Smurfit Kappa už na jaře 2020.

Royal Grolsch have chosen our new sustainable TopClip solution to replace the plastic shrink wrap on its can multi-packs. Learn more https://t.co/O5L93hxRGa pic.twitter.com/mBCQyFYxzY

— Smurfit Kappa (@smurfitkappa) March 11, 2020

Související články:

Coca-Cola Švédsko představila nové etikety na podporu cirkulární ekonomiky Více než pětina obalových plastů může být nahrazena lepenkou Cardbox Packaging uvádí na trh novinky: sadu nových udržitelných laků a krabičku Eco Tray Brambůrky Pringles hledají cestu k ekologickému obalu

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok