logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Ball postaví na Plzeňsku nový výrobní závod Společnost Ball, výrobce plně recyklovatelných...
  • Dobrá voda je třetí značkou Mattoni 1873, jež sjednotila barvu PET lahví kvůli lepší cirkularitě...
  • Mondi spustil ve Štětí nový stroj na výrobu speciálního kraftového a recyklovaného papíru pro...
  • Plzeňský Prazdroj Slovensko sa ešte viac zameria na vratné fľaše a recyklovateľnejšie plechovky...
  • Evian spolupracuje se známým designérem na nové podobě lahví vyrobených z rPET Vytříbený design...

Cirkulární módní boom pokračuje: Lidl představuje boty z PET lahví

28. července 2020
Udržitelnost 0
532
Cirkulární módní boom pokračuje: Lidl představuje boty z PET lahví

Nedávno jsme vám přinesli zprávy o tom, že z 32 PET lahví vznikne jedna designová taška značky Anya Hindmarch, a že McDonald’s Rakousko nechal vyrobit z ikonických červeno-žlutě pruhovaných plastových brček limitovanou řadu plavek. Teď na vlnu udržitelné módy naskočil i maloobchodní řetězec Lidl.

Lidl do akční nabídky zařazuje boty, které obsahují recyklovaný plast z PET lahví. Z recyklovaného plastu je tvořen svršek boty, 25 % použitého polyesteru přitom pochází z pláží, ostrovů a pobřežních oblastí v Asii. PET lahve jsou lisovány, čištěny a drceny tak, aby mohly být dále zpracovány na recyklační přízi, která se následně používá pro výrobu svrchní části obuvi. Sportovní a volnočasová obuv Ocean Bound Plastic je k dispozici na lidl-shop.cz, i v prodejnách. V nabídce jsou dívčí i chlapecké modely za 299 Kč, pár dámských, či pánských bot pak za 399 Kč.

Společnost Lidl Česká republika si je plně vědoma odpovědnosti za společnost a životní prostředí, kde důležitou roli hraje také vědomé využívání zdrojů. Z tohoto důvodu si Lidl stanovil za cíl do roku 2025 snížit podíl plastů v obalech svých privátních značek o 20 % a používat v nich pouze recyklovatelné plasty. Tato opatření jsou součástí REset Plastic, mezinárodní plastové strategie skupiny Schwarz, ke které se Lidl Česká republika připojil. Tato strategie představuje komplexní přístup od snižování množství plastů, přes design, recyklaci, likvidaci, až po inovace a vzdělávání v této problematice.

Související články:

Lidl nebere udržitelnost na lehkou váhu a nezapomíná ani na obaly Lidl Slovenská republika umožní zákazníkom v Ružinove recyklovať PET fľaše a plechovky Více než pětina obalových plastů může být nahrazena lepenkou Mattoni 1873 dál sjednocuje barvy PET lahví u svých značek

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok