
Rebranding Biolinie pokračuje i novými obaly
Nové chutě z polí bez chemie. Takovým heslem uvodila společnost Probio inovovanou řadu biopotravin. Produkty s upravenou recepturou v novém designu značky Probio nahrazují bývalou řadu Biolinie.
„Jedná se o pokračování rebrandingu Biolinie, který jsme započali v loňském roce a nyní pokračujeme. Pro lepší přehlednost a orientaci sjednocujeme naše produkty pod jednu společnou značku,“ vysvětluje Barbora Hernychová ze společnosti Probio.
Firma současně změnila velikost krabiček, aby ušetřila obalový materiál. Změna obalů byla motivována také snahou o jednoduchou separaci papírové a plastové části obalu. Podle firmy tak spotřebitel dostává další impuls pro třídění použitých obalů. Nový design nese současně i edukativní podtext. „Každá krabička přináší určitý vzkaz, který lidi motivujeme k šetrnému ekologickému chování, k přírodnímu zahradničení a k objevování přírody. Ukazujeme, jak bez chemie hospodaříme na naší ekologické farmě a přinášíme jednoduché tipy, jak obohatit přírodou sebe a své zdraví,“ říká Barbora Hernychová.
Celkem deset výrobků nabízí buď zcela nové složení, či upravenou recepturu. V novém obale tak zákazníci najdou ječné lívance či pohankový perník, ale i modifikované chutě hrachové polévky či nové bezlepkové lívance a kuskusy. „Drželi jsme se záměru, aby produkty byly praktické a použitelné pro všechny, včetně dětí, snadno a rychle hotové, chutné a zdravé. Řada obsahuje i výrobky vhodné pro bezlepkovou dietu. Některé z receptur prošly rukama profesionálního zkušeného šéfkuchaře Davida Šaška, který je vhodně doladil,“ dodává Barbora Hernychová.
Použité suroviny pocházejí z ekologického zemědělství či v případě hub z volného sběru v přírodě. Výrobce do složení zakomponoval i původní nepřešlechtěné divoké obiloviny jako špalda či čirok i méně známé bezlepkové mouky z hrachu či cizrny.