Nová etiketa Jägermeisteru oslavuje noční život a zároveň zdůrazňuje závazek společnosti pomoci umělcům, barmanům a majitelům klubů, kterých se dotkla koronavirová krize. Poprvé v historii značky, Jägermeister, změní přední etiketu na lahvi svého ikonického likéru na #SAVETHENIGHT Jägermeister Limited Edition. Lahev byla uvedena na trh jako součást iniciativy na podporu komunit nočního života během pandemie nemoci covid-19.
Lahev #SAVETHENIGHT a stejnojmenná iniciativa je ještě podpořena závazkem firmy Mast-Jägermeister SE darovat 1 000 000 € globální komunitě nočního života, včetně umělců, barmanů a majitelů klubu, kteří zažívají těžké časy.
Na vytvoření nové lahve Jägermeister spolupracoval s agenturou Here Design. Nový design etikety má za úkol ukázat, že Jägermeister podporuje obor, který jej vynesl na výsluní, a vybízí další značky nápojů, aby je následovaly a zachránily tak noční život. Here Design si vybral pro spolupráci na designu lahve ilustrátora Maxe Löfflera, německého umělce známého pro své napojení na hudební a undergroundovou kulturu.
Nová přední etiketa Jägermeisteru podle agentury Here Design podtrhuje myšlenku záchrany nočního života oslavou pozitivních aspektů noci – atmosféry plné energie, pozitivních vibrací, vzrušení a hravosti. Na nové ilustraci na přední etiketě je světlo na konci tunelu, které představuje naději v temných dobách. Světelný paprsek promítá klasického jägermeisterského jelena jako symbol optimismu a jistoty. Etiketa respektuje zelenou a oranžovou barvu typickou pro Jägermeistera, kresba zesiluje vnímání noci a zároveň ctí originální, ikonický design Jägermeister. Grafika je orámována obloukem zobrazujícím „bránu do noci“. Text vytvořil Here Design a je věnován komunitě nočního života a burcuje k naději a solidaritě: „The best nights are still to come and together we can save the night.” Zadní etiketa popisuje příběh designu lahve.
„Jägermeister k nám přišel s myšlenkou zachránit noční život; fantastickou iniciativou, která by pomohla té samé komunitě, která je v průběhu let podržela,“ říká Billy Bridgeworth, kreativní ředitel agentury Here Design. A dodává: „Věřili nám, že jim poprvé v historii pomůžeme změnit design lahve, je to pro nás velká čest. Ale co je důležitější, iniciativa #SAVETHENIGHT ukazuje, jak je společnost Jägermeister štědrá a vybízí další značky nápojů, aby udělaly totéž. Jägermeister je jedinečný likér pro jedinečnou chvíli a jsme rádi, že se nám podařilo tak rychle zareagovat na nabídku a uvést tuto láhev do života.“
Gunar Splanemann, head of global innovation & design v Jägermeisteru, vysvětluje: „S touto iniciativou chceme zdůraznit důležitost pomoci. Globální noční život je vážně ohrožen. Našim fanouškům nabízíme láhev, pomocí které zdůrazňujeme naši solidaritu, doufáme, že si ji oblíbí a jsem si jist, že naši myšlenku budou sdílet dál. Here Design nám pomohl oživit tento výjimečný projekt novou lahví, která symbolizuje ducha, silnou soudržnost a vysokou oddanost, kterou podle nás světová komunita nočního života má, a které je Jägermeister po desetiletí nedílnou součástí.“
Značka také spolupracuje s berlínskou umělkyní korejského původu DJkou Peggy Gou, která se ujala role ambasadorky tohoto projektu.
#SAVETHENIGHT Limited Edition Bottle byla uvedena na trh 10. června ve vybraných obchodech a e-shopech v následujících zemích: Německo, Švýcarsko, Belgie, Spojené království, Česká republika, Slovensko a Argentina. V České republice a na Slovensku budou k mání speciální lahve od 29. června. Jižní Afrika, Jižní Korea, Čína a Austrálie budou následovat v srpnu.
Reklama ke kampani k zhlédnutí: