logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Pilotní projekt opětovně použitelné Nutella sklenice bude zahájen ve Francii Skupina Ferrero...
  • Češi a Slováci si odnesli 14 ocenění WorldStar Packaging Awards 2021 Světová obalová organizace...
  • Projekty podpořené z Operačního programu Životní prostředí sníží používání jednorázových plastů...
  • Udržitelnost obalů hraje prim i na kongresu OBALKO 8 Udržitelnost je v současné době bezesporu...
  • O krok bližšie k zálohovaniu PET fliaš, poznáme správcu zálohovania Správca zálohového systému...

Kofola vstupuje do letní sezony s novými obaly

8. června 2020
Inovace 0
1054
Kofola vstupuje do letní sezony s novými obaly

Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla oslovit české zákazníky designovou rPET lahví ze 100 % recyklovaného materiálu. Minerální voda Kláštorná Kalcia se prodává v 0,5l a 1,5l balení a je dostupná v široké retailové síti. Kofola přichází také s novým formátem tradičního československého kolového nápoje. Od května jsou na pultech k dostání půllitrové plechovky Kofola Original, Citrus a Bez cukru.

Kláštorná Kalcia – nová minerální voda v designovém balení

Minerální voda Kláštorná Kalcia se na Slovensku prodává od minulého roku a Slováky si rychle získala. Na pulty českých obchodů se dostala až letos. „Minerální voda z výjimečného zdroje v Turčianské kotlině byla na Slovensku zavedenou značkou, v roce 2016 ale byla její výroba pozastavena. Kofola ji v roce 2018 koupila a loni v dubnu její stáčení obnovila. Kláštorná Kalcia se vyrábí v původním závodě, dokonce i s většinou původních zaměstnanců,“ vysvětluje Ivana Králiková, senior brand manažerka Kofola ČeskoSlovensko a dodává: „Rádi bychom její příběh a výjimečné složení představili také českým zákazníkům. Věříme, že si její chuť najde v Česku své příznivce.“

Svým složením je Kláštorná Kalcia na českém i slovenském trhu ojedinělá. Díky vápencovému podloží v Kláštoře pod Znievom, kde vyvěrá z hloubky 231 metrů, je její celková mineralizace 1 840 mg/l s obsahem vápníku 287 mg/l.

Lahev minerální vody Kláštorná Kalcia navrhl pro Kofolu ČeskoSlovensko uznávaný slovenský designér Martin Turzík. „Když jsme zvažovali oživení značky, chtěli jsme do designu lahve vdechnout i příběh, který s sebou Kláštorná nese. Věříme, že atypický vzhled upoutá pozornost spotřebitelů. Při výběru designu jsme respektovali původ minerální vody, dbali jsme na odlišitelnost od ostatních značek, ale mysleli i na životní prostředí. Proto jsou všechny lahve Kláštorná Kalcia vyrobeny ze 100 % rPET, díky čemuž materiál neustále proudí v kruhu a každá lahev tak dostává nový život,“ uzavírá Králiková. Kláštorná Kalcia je k dostání v sycené a jemně sycené verzi v praktickém 1,5l a 0,5l balení.

Kofolu nově i v půllitrových plechovkách

Do nových půllitrových plechovek se Kofola stáčí v Krnově. Touto novinkou Kofola ČeskoSlovensko vychází vstříc dlouhodobé poptávce spotřebitelů, kteří volali po větším balení, než byla dosavadní 250 ml Kofola v plechu. Kofola ČeskoSlovensko tímto krokem doplňuje portfolio, ve kterém si nyní každý spotřebitel může najít svou nejpreferovanější velikost balení i obal.

„Kofola Original i Citrus jsou etablované a oblíbené příchutě. Rozhodli jsme se je proto přiblížit spotřebitelům i v atraktivním formátu a v obalu vhodném na cesty, který zaručuje čerstvost a svěžest nápoje. Díky tomu je chuťový zážitek z Kofoly v plechovce nejvíce podobný zážitku z čepované,“ uvádí Břetislav Koláček, marketingový manažer Kofoly.

Kofola Bez cukru (ve formátu 0,5l plech) přichází na trh v nové, chuťově vyladěné receptuře. „Reagujeme jí na dlouhodobý zájem našich spotřebitelů o nápoje se sníženým obsahem cukru a věříme, že si i ona si tedy najde početnou skupinu konzumentů,“ uzavírá Břetislav Koláček.

Plechovky jsou obalem, který je vhodný jak pro udržení kvality nápoje, tak z pohledu udržitelnosti. Pokud je totiž správně vysbírán a zpracován, je 100% recyklovatelný. O dalším rozšiřování formátů nyní Kofola neuvažuje, nicméně spotřebitelé se mohou těšit na vánoční příchuťovou inovaci ve velkých formátech na doma.

 

Související články:

Plechový boom pokračuje: pivovary inovují a oblíbily si kov

Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok