Pomoc obyvatelům ve své domovské obci v souvislosti s bojem proti koronavirové nákaze poskytl Královský pivovar Krušovice. Jedenapůllitrové PET lahve, jež jsou běžně plněny pivem, poslouží jako nádoby k distribuci dezinfekce. Mezi občany Krušovic se tak dostane 600 kusů lahví s dezinfekčním roztokem. Známá pivní značka kromě toho připravila nový televizní spot.
Reaguje tak na současnou situaci ve společnosti, která vychází z bezpečnostních opatření v boji s nemocí Covid-19. Uzavření hospod, domácí karanténa a nemožnost reálného sociálního kontaktu radikálně poznamenala život značky i jejich spotřebitelů. Krušovice se obrací na své příznivce s poselstvím, že společně zvládneme cokoliv. Také proto došlo k dočasné změně sloganu (tzv. claimu) z „Tvoje království“ na „Naše království“.
„Češi v těžkých časech ukázali, jak se umí semknout, navzájem si pomáhat a povzbudit se. Tímto projektem chceme dát šanci všem, kteří si udrželi optimismus, stát se viditelnou součástí tohoto příběhu. Navíc jsem toho názoru, že příběhy reálných lidí jsou lidem blíže, než využití celebrit, influencerů nebo zaměstnanců,“ říká Jiří Coufal, senior manažer značky Krušovice.
Uvedený spot zároveň vyzývá diváky ke spoluúčasti. Každý se může stát součástí příběhu a ukázat, jak kraluje z domova, uvádí pivovar. Stačí sdílet svůj příspěvek s #nasekralovstvi a třeba se právě ten objeví v další aktualizaci televizního spotu. Kampaň poběží až do 10. května.
Zdroj: www.zboziaprodej.cz

