
Obaly typu Bag In Box patří již řadu let k oblíbeným produktům. Spotřebitel u těchto obalů nejvíce oceňuje především to, že i u větších objemů vína či moštu produkt neztrácí nic ze své čerstvosti ani po svém otevření. K zachování všech kvalitativních znaků nejenom u uvedené produkce, ale i u dalšího sortimentu přispívají výraznou měrou konstrukce čepovacích ventilů. Jednu z novinek uvedla na trh nyní skupina Smurfit Kappa.
Společnost Smurfit Kappa, výrobce obalových řešení Bag-in-Box, vstoupila na trh s nealkoholickými nápoji s novým ventilem QuickConnect Vitop (QVC), který byl vyvinut speciálně s ohledem na požadavky nápojového průmyslu a řetězců rychlého občerstvení.
Kvalita jde ruku v ruce s ekologickou šetrností
Společnost Smurfit je často spojována s udržitelnou výrobou svých produktů, a nejinak je tomu i u této novinky. Proces vstřikování všech komponentů z LLDPE, včetně víčka, ventilu i ucpávky je maximálně šetrné k životnímu prostředí. Technologie QVC zároveň umožňuje optimální úroveň požadované hygieny a přesnou kontrolu kvality. V přísném testování kvality nechybí ani zkoušky těsnosti 0,5 baru během celého výrobního procesu.
QuickConnect Vitop oceňují majitelé a provozovatelé restaurací
Originální čepovací ventil se od svého uvedení na trh stal velmi populárním. Díky své modularitě je ho možné vyrábět v různých variantách: Vitop Original (černý a červený) pro víno a jablečnou šťávu,
Blue Vitop pro vodu, Green Vitop pro olivový olej nebo Vitop Compact jako menší verze předchozí konstrukce. Produkty v praktických BIB obalech s novým typem ventilů míří nejčastěji do restaurací či řetězců s rychlým občerstvením, kde je logisticky příznivý obal ve spojení s ergonomickým ventilem po právu oceňován.
Text: Jana Žižková