logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Pilotní projekt opětovně použitelné Nutella sklenice bude zahájen ve Francii Skupina Ferrero...
  • Češi a Slováci si odnesli 14 ocenění WorldStar Packaging Awards 2021 Světová obalová organizace...
  • Projekty podpořené z Operačního programu Životní prostředí sníží používání jednorázových plastů...
  • Udržitelnost obalů hraje prim i na kongresu OBALKO 8 Udržitelnost je v současné době bezesporu...
  • O krok bližšie k zálohovaniu PET fliaš, poznáme správcu zálohovania Správca zálohového systému...

Tecnocap představuje 100% recyklované hliníkové plechovky a láhve

3. února 2020
Zpravodajství 0
478
Tecnocap představuje 100% recyklované hliníkové plechovky a láhve

Společnost Tecnocap představila v rámci veletrhů ADF&PCD&PLD, které proběhly v lednu na výstavišti Paris Expo Porte de Versailles, rozsáhlou nabídku kovových uzávěrů a redesignovanou nabídku portfolia hliníkových aerosolových plechovek a lahví vyrobených ze 100% recyklovaného hliníku. Jedná se o další z významných udržitelných kroků v rámci cirkulární ekonomiky.

Veletrhy ADF (Aerosol & Dispensing Forum), PCD (Packaging of Perfume Cosmetics and Design) a PLD (Packaging of Premium & Luxury Drinks) patří k předním globálním akcím zacíleným na obaly pro parfumérii, kosmetiku a luxusní nápoje, tedy sortiment, který využívá i kovové obaly či uzávěry. Tecnocap dlouhodobě představuje kovové obaly s mnoha benefity (vysoká odolnost vůči rozbití, nízká hmotnost, bariérové vlastnosti, snadná a bezpečná přeprava atd.). Hliníkové obaly však nabízí i mnohem více.

Hliník jako „zelený“ materiál

Hliník jako materiál je vnímán  spotřebiteli prémiově. Hliníkové obaly jsou často velmi marketingově úspěšnou formou balení i díky nezaměnitelnému vzhledu materiálu. Navíc tento kov vyhovuje i po dnes tolik žádané environmentální stránce. Hliník je možné opakovaně recyklovat a nezatěžovat další výrobou hliníku z bauxitu životní prostředí.

Cirkulární ekonomika ve výrobní praxi

Na rozdíl od rovněž ekologicky příznivého papíru, je možné hliník recyklovat prakticky neomezeně, navíc prakticky bez ztráty původní úrovně mechanických i fyzikálních vlastností. Tecnocap Group v současnosti podepsal kontrakt s evropským výrobcem hliníkových plechů a je schopen v současnosti svým klientům dodávat „PURE“ obaly z 100% recyklovaného hliníku.  V současném portfoliu je dále možné i vybírat z široké nabídky aerosolových plechovek a lahví s certifikovaným nižším procentem recyklovaného hliníku (25%-50% a 50%-75%).

Text: Jana Žižková
Foto: packagingeurope.com

Související články:

Žádné související články


Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok