logo

Svět balení je platforma, která zahrnuje tištěný časopis, webový portál se zpravodajstvím, sociální sítě a příme provázání na největší obalový kongres OBALKO. Na webu svetbaleni.cz najdete články, zpravodajství, publicistiku, produktové inovace, rozhovory nebo marketingové tipy.

  • Zprávy
    • Z obalového trhu
    • Inovace
    • Udržitelnost
    • Technologie
    • Design
    • Značení
    • Smart packaging
    • Inspirace ze světa balení
  • Analýzy
    • 20 let časopisu Svět balení
    • Oborová řešení
    • Případové studie
    • Na návštěvě
    • Benchmarking
    • Průzkumy a data
    • Jak na recyklovatelný obal
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Reportáže z domácích akcí
    • Reportáže ze zahraničních akcí
  • SB NEWS
    • Archiv newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru SBnews
  • Kongres Obalko
    • O kongresu
    • Aktuality z kongresu
    • Program
    • Řečníci
    • Partneři
    • Registrace
  • O časopisu
    • Profil časopisu
    • Aktuální vydání
    • Připravované vydání
    • Certifikace PEFC
    • Registrace k odběru časopisu
    • Inzerce
    • Kontakty
    • Jak se spojit
  • Češi a Slováci si odnesli 14 ocenění WorldStar Packaging Awards 2021 Světová obalová organizace...
  • Projekty podpořené z Operačního programu Životní prostředí sníží používání jednorázových plastů...
  • Udržitelnost obalů hraje prim i na kongresu OBALKO 8 Udržitelnost je v současné době bezesporu...
  • O krok bližšie k zálohovaniu PET fliaš, poznáme správcu zálohovania Správca zálohového systému...
  • Plech uhranul nejen pivovary Kovové spotřebitelské obaly patří ke stálicím především...

Nákupní síťová taška zaznamenává rostoucí popularitu

29. ledna 2020
Zpravodajství 0
426
Nákupní síťová taška zaznamenává rostoucí popularitu

Vyrábí se od roku 1926, patří k symbolům éry socialismu, nyní se stává retro hitem – to je nákupní síťová taška, která si znovuzískává přízeň nejen českých zákazníků. Podstatným aspektem je její šetrnost k životnímu prostředí.

„V loňském roce jsme prodali přes sto tisíc kusů síťových tašek. Od roku 2012, kdy jsme síťovku znovu uvedli na český trh, zaznamenáváme nárůst zájmu každoročně. Aktuálně vyrábíme osmnáct barevných variant z pružné bavlny, z pevného bambusu nebo z umělých vláken. Díky nim se síťovka lehce vejde i do kapsy, s nákupem se ale dokáže roztáhnout do rozměrného vaku. Velký zájem je o pružnou bavlněnou síťovku ve žluté barvě, která se stala nejprodávanějším modelem roku 2019,“ popsala majitelka značky Česká síťovka Karolína Pechová.

Síťovka starším lidem často evokuje dřívější éru socialismu, mladší generace ji ale považuje za ekologický retro hit. „V začátcích byli našimi zákazníky zejména lidé, kteří si síťovku kupovali z nostalgie. Postupem času se ale naše cílová skupina rozšířila. Díky používání převážně přírodních materiálů je rozložitelná nebo ji lze recyklovat. Oblíbili si ji tak i mladí, kterým není lhostejný dopad na životní prostředí a používáním síťovky eliminují jednorázové obaly. I proto jsme rozšířili portfolio o víceúčelové potravinové a svačinové sáčky, v sekci ‚zerowaste‘ nabízíme i bambusová brčka,“ uvedla Karolína Pechová.

Kouzlo děrované nákupní tašky, která bez problémů unese i dvacetikilový nákup, objevili také v zahraničí. „V současné době představují objednávky z ciziny zhruba deset procent z celkového objemu. Očekáváme ale, že zájem zahraničních zákazníků poroste. Nyní máme stabilní odběratele v Holandsku, Polsku, Itálii, na Kanárských ostrovech, v Austrálii, Irsku a v Anglii,“ řekla Karolína Pechová.

Související články:

Žádné související články


Doporučujeme

Odborní partneři

Podporujeme

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SB news

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Komerční sdělení

Obal je pocit na první pohled

Obal je pocit na první pohled Pro značky a jejich produkty jsou obaly přidanou hodnotou. Zvyšují efektivitu podnikání, plní potřeby zákazníků, vytvářejí prostor pro spolupráci, ale především mohou vyvolávat zážitky a pocity. Obal propojuje spotřebitele s produktem a vytváří mezi nimi vztah. Plechovka nikdy není jen plechovkou. Láhev je mnohem víc než sklo. Obaly jsou prostředky pro stimulaci smyslů. […]

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost

Výrobci reagují na spotřebitelské chování, které směřuje k apelu na udržitelnost Jakým směrem se bude ubírat udržitelnost v obalovém průmyslu? Čím začít, když přemýšlíme nad udržitelností? Nejen na tyto otázky nám odpověděl Boris Pavlačka, market unit manager CEE North společnosti Elopak. Svět balení: Elopak je společnost známá mimo jiné tím, že klade velký důraz na udržitelnost. […]
Vydává
Skupina ATOZ Packaging
ATOZ STUDIO s.r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 63987317
www.atoz.cz

Bezplatná registrace k odběru emailového zpravodajství SB News ZDE.
Sledujte naše profily na LinkedIn, Facebook a Twitter
Šéfredaktor
Stanislav Břeň
tel: +420 606 293 764
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Manažerka distribuce:
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Manažerka produkce:
Eva Furmanová
tel.: +420 605 296 737
e-mail: eva.furmanova@atoz.cz , inzerce@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Sesterské projekty časopisu Svět balení
© 2020. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok